1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Advanced Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Rampage, 2 mei 2014.

  1. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Probably not, werd bij mij specifiek de nadruk gelegd op de vroege opening op maandag in plaats van een nachtlaunch etc.

    Natuurlijk bestaat er de kans dat ze hem ook maar gaan verkopen omdat bijvoorbeeld webwinkels hem eerder verkopen, maar op een zaterdag lijkt het me sterk dat ze dan alsnog ook in de verkoop gaan.
     
  2. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag mail gestuurd over AW aan yourgamezone, zij leveren gewoon per koerier maandag en niet zaterdag zoals vele pagina's terug zeiden
    Beste ****
    wij verzenden per koerier welke op maandag bij u langs komt.

    Vriendelijke groet,
    D----- van der graaf
    Yourgamezone

    Vriendelijke groet,

    D----- van der Graaf

    Yourgamezone.nl
    info@yourgamezone.nl
    DISCLAIMER
    Deze e-mail en eventuele bijlagen kunnen vertrouwelijk materiaal bevatten die alleen bedoeld is voor de geadresseerde. Als u niet de geadresseerde bent, bent u nu in kennis gesteld dat geen enkel deel van deze email en zijn bijlagen openbaar mag worden gemaakt, gekopieerd of verspreid, en dat elke andere handeling gerelateerd aan deze email of attachments strikt verboden en onwettig kan zijn. Als u deze email per ongeluk heeft ontvangen, stel de zender hiervan dan onmiddellijk in kennis door deze mail terug te sturen, en verwijder het van uw systeem. Yourgamezone, zijn aanverwante bedrijven en/of zijn medewerkers zullen niet verantwoordelijk worden gehouden voor incorrecte of incomplete verzending van deze e-mail of zijn bijlagen, noch verantwoordelijk worden gehouden voor enige vertraging in het ontvangen daarvan.
     
  3. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik stelde precies één week geleden de volgende vraag: 'De post wordt niet bezorgd op maandag. Als jullie hem op zaterdag de post op doen heb ik hem pas dinsdag dus? Of heb ik hem dan ook al meteen op zaterdag binnen?' En het antwoord van YGZ luidde als volgt: 'Wij bezorgen het spel op zaterdag al'. Ofwel, ik wacht even zaterdag af en wanneer ik hem niet ontvang ga ik hem direct annuleren. Niet zozeer vanwege de anderhalve dag, maar puur uit principe. Voor hetzelfde geld zou ik hem ook in de digitale winkel van de X1 kunnen kopen bijvoorbeeld.
     
    sssilly vindt dit leuk.
  4. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    De digitale versie is toch pas maandag speelbaar ook?
     
  5. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Klopt. Als een bedrijf mij belooft dat een product op een bepaalde datum binnenkomt, maar ik krijg niks binnen? Dan annuleer of retourneer ik het direct. Puur uit principe dat ik mijn geld niet wil geven aan zo'n bedrijf. Maar ik wacht het rustig af tot morgen.
     
  6. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Yourgamezone gemaild. Ze leveren hem maandag pas. Ze hebben lang overlegd met activision maar ze willen niet meewerken. Alle winkels krijgen cod pas zondag geleverd. En mogen pas maandag verkocht worden.
     
  7. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Neee dat ben ik met je eens.. Zou ik ook de pest in hebben.. Zaterdag binnen betekend toch een heel vrij weekend om te gamen.. Op een maandag binnen is dat toch anders..
     
  8. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Voor mij is het juist andersom. Werk meestal in én rondom het weekend, dus zoveel maakt het niet uit. :+
     
  9. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    In de duitste MS store staat verzend datum 3 nov. nu weet ik niet of het op die dag geleverd wordt of op 4 nov.
     
  10. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Dan moet je blij zijn dat die maandag komt :D
     
  11. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    is het ook niet afhankelijk van welke editie je hebt besteld en of het door de brievenbus past?

    maar ik deel de mening van godz vision :) er is een toezegging gedaan, dan moet je die ook nakomen.

    Ik heb afgelopen dinsdag eenzelfde mail gestuurd en ook toen werd er gezegd dat het spel vrijdag verzonden wordt, echter wanneer er teveel ruchtbaarheid aan gegeven wordt, het kan zijn dat activision er een stokje voor kan steken.... dus ja wat is waarheid
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2014
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Mwa YGZ levert bijna altijd wel op tijd. Zeer goede webshop, maar bij dit soort games kan je dat niet verwachten.
     
  13. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    misschien niet nee maar dan moet je als bedrijf zijnde ook geen mailtjes de ronde doen dat ze op zaterdag leveren. Dan gewoon vasthouden aan de releasedag en als ze wel eerder leveren is dat een mooie verrassing :) krijg je ook geen scheve gezichten.
     
  14. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Net toch maar besteld. Wel weer zin in een COD. :)
     
  15. JohnDb

    JohnDb Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    14
    Word al volop gestreamd op twitch .. Lijkt wel heel erg black ops 2 met dashen en springen
     
  16. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik ga niet meer filmpjes kijken weet al te veel maandag lekker knallen van het weekend evolve en bf4 ;)
     
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Heel veel mesnen zeggen inderdaad dat het een beetje speelt en schiet als Black Ops 2, wat alleen maar goed is. :)
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  18. JohnDb

    JohnDb Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    14
    Klopt , black ops 2 was echt goed , ghost's daar integen was waardeloos kon af en toe die xbox wel uit het raam gooien maar dat vond ik zonde van me raam
     
  19. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Zit er ook weer lag compensation in deze cod? Ik had daar altijd erg veel last van.
     
  20. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Heeft iemand die hem bij pu besteld al een trackingcode? Aangezien ze beloofden dat hij maandag ging aankomen, moet er toch stilaan eentje beschikbaar zijn?
     

Deel Deze Pagina