1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Advanced Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Rampage, 2 mei 2014.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Die van mij is gelukkig nog nieuw in elk geval. De man had hem dubbel en doet er ook moeite voor hem te verkopen.
    Mooi in seal. Met de Nostromo Editon van Alien - Isolation had ik dat ook, maar die had ik nieuw voor 37,56 inclusief verzendkosten. :9
    Alles voor een paar euro minder! 8)
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat heeft ongetwijfeld geholpen en ik denk die paar extra procent van Kinect ook wel. Van mij mogen ze met alle X1 versies van multiplats dit wel doen dan.
     
  3. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    an je deze nu vergelijken met titanfall of eerder met halo?

    Met die deal van de week actie twijfel ik op titanfall te halen, maar ik vrees dat hij niet veel meer gespeeld gaat worden met de nieuwe cod.
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Toch wel een ander soort game en Titanfall is altijd druk genoeg. Voor die prijs goede deal.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoorde GT er helemaal niet over praten in hun review, maar ziet hier nou wel of geen Zombie mode in?
     
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Nope, Exo Survival zit erin.
    Daar zit wel 1 wave aan zombies in :+.

     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Net gekeken en ook al heb ik deze game niet, het eerste wat toch weer bij me opkwam was: Been there, done that! 8)
     
    X-Junk en RemcoM vinden dit leuk.
  8. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Is DLC. :F:
     
  9. Numberless Zero

    Numberless Zero Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    19
    Lol, been there, done that maar wel Halo halen?:+
     
    Servantes vindt dit leuk.
  10. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Wtf, volgens de game heb ik 128 games gespeeld in 4,5 uur. Riiiiight.
     
  11. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    System Hack verpest het hele online gebeuren
     
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ben het pas 1x tegengekomen in 3+ uur spelen.
    Vind het spawnsysteem wat irritanter, hopelijk wordt dit snel gefixt.

    Ik vind het echt lekker spelen. Heb Destiny niet gespeeld (alleen bèta) dus voor mij is dit helemaal nieuw in een FPS. Is wel tof weer eens wat anders. :)
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Spawnsysteem is weer complete bullshit idd. In mijn ergste geval werd ik 5(!) keer geinsta-killed na een spawn. Maar goed, de game werkt verder lekker, ondanks dat ik er niks van bak. De campers en trieste figuren blijf je natuurlijk altijd wel houden dus daar zal ik niet over klagen :+.
     
  14. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Vind echt een superslechte cod weer!! Hoop onzin zit erin system hack serieus :confused: Dat springen met je pak vind ik ook zo enorm irritant al |:-
    Word mij te future achtig en totaal niet mij ding! Zit er al over na te denken om hem alweer weg te doen ;)
     
  15. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Ik heb het net een heel potje achterelkaar gekregen. :mad:
     
  16. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    ik hoor meer negs dan pos voor deze game.. laat hem nog maar even liggen en ga voor Halo of FarCry 4 denk ik ;)
     
  17. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    het is altijd negatief als het over een cod gaat,.... ik speel meestal alleen de singleplayer met het geluid op 10,..... dat doet zn werk altijd wel :)
     
  18. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    System hack, is dat dat je geen HUD meer hebt? Ik zie het behoorlijk vaak voorbij komen, maar speel alleen hardcore, dus ik heb toch al geen HUD. Als het enkel je HUD is snap ik niet wat er zo over te miepen valt.
    Ook geen enkel moment lag compensation ofzo in werking gezien. En het is niet zo dat ik aan de goede kant zit met m'n open nat, wired en 200mbit.

    Het enige commentaar dat ik heb zijn de matige spawns en de diarree aan popups die je in beeld krijgt. Lekker boeiend dat ik iemand uit de lucht heb geschoten, de leader van het andere team heb doodgemaakt, een near-death kill maakte etcetc

    Ik vind het verreweg de tofste cod in jaren en ik ben zwaar hooked.
     
    Alexknl, Ic3DFire en Servantes vinden dit leuk.
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik had ergens gelezen dat bepaalde reviews gezegd hadden dat AW terug gaat naar MW1, qua hoe goed en fun die was. Als ik echter sommige reacties hier lees......
     
  20. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Ach, het is altijd cool geweest om cod te bashen. Zoals ik al zei: de game de grond instampen omdat een killstreak je hud verwijdert is echt het domste dat ik deze maand gehoord heb. Zeuren om dubbelspringen snap ik ook niet. Het was ver van te voren al duidelijk dat dat er in zou zitten en er is een gamelist waarin je niet die movement hebt. Daarnaast vind ik juist die mogelijkheid toffe manoeuvres te maken zo veel fun en awesome acties opleveren. Matige spawns heb je altijd en de slechte netcode heb ik nog geen moment last van gehad en ik heb er 7 uur opzitten.
     
    Servantes vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina