1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Advanced Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Rampage, 2 mei 2014.

  1. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Ik gebruik die abilities echt nooit.
    Zie de nut er nog niet helemaal van in.
    Welke gebruik jij meestal?
     
    Servantes vindt dit leuk.
  2. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Zeker vele malen beter dan Ghosts.
    De gameplay is wel degelijk erg veranderd.
    De exo suit is best wel vernieuwend, denk aan het pak in Crysis. Alleen bij CoD gaat de movement echt heel erg vloeiend en is echt heerlijk om te spelen.
    De killstreaks zijn ook waardeloos, wat mij betreft een erg goed ding. Van mij mogen ze er ook uitgehaald worden.
    Customization is ook een stuk toffer geworden door de supply drops die je krijgt met daarin unieke wapens en armor. De wapens hebben ook iets andere stats dan hun originele variant, en je behoud ze nadat je prestige mode hebt gedaan.
    De maps vind ik zelf erg tof, ze zijn bij uitstek geschikt om helemaal los te gaan met je exo abilities. En ze zijn erg klein, waardoor je constant moet opletten en hoekjes moet checken.
    Toch zit er weer lag compensation in wat een hoop frustraties oplevert, maar het is naar mijn idee minder storend dan in de vorige CoD's.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Game ook binnen en inmiddels aan het installeren. Voor de One! Day Zero Edition voor 50 euro inclusief, had misschien wat goedkoper gekund nog, maar COD word nu nog niet stevig verhandeld. Codes gebruik ik niet, puur voor eventuele doorverkoop. Zin aan en zin aan baas Spacey!
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Daar was ik al bang voor en dat verneukt de hele speelervaring al. Ik vraag mij ook af welke CoD niet meer een p2p-verbinding heeft. Ik las ook dit trouwens:

    “The netcode for me is absolutely horrible. I’m not going to continue playing this if it doesn’t improve, because right now I lose pretty much 95% of the one on one battles… This is the worst netcode I’ve ever experienced in a CoD. I basically have to camp now in order to have a decent chance at going 1.00 in a game. I still somehow have an overall K/D of 1.21 though, mostly because I camp.”
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dan laat ik deze maar liggen.
     
  6. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Tja gisteren ook een pot mijn all time drama record verbeterd met een 2-19..... Deze pot continue in de rug geschoten en elke 1vs1 battle was ik te laat. 1 pot later eindig ik weer als eerste in mn team en speel ik 13-7. Deze keer won ik alle 1vs 1 battles en ik krijg het idee dat een loterij is per pot of het lekker zal gaan of niet.
     
  7. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Verbinding is op het moment sowieso echt kut. Iedereen die ik ken heeft er last van. Gaat veel goed, maar af en toe ineens goede dipjes (PSN).

    Vannochtend ging ik tegelijk gameplay streamen en toen merkte ik dat ik gewoon elk duel de sjaak was. Dat moet ik maar niet meer doen via wifi. ;-)
     
  8. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Lag compensation is verschrikkelijk, bijna niet te doen online.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het is geen Lag Compensation. Het is de verbinding tussen jou en de host die heel erg kut is. Ik heb een 200MBPS verbinding, stevige lijn en NOG heb ik een "rode" ping. Komt omdat iemand de game host die helaas niet over een goede verbinding beschikt.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het is imho wel de lag compensation die het frustrerend maakt. Eerlijke lag is 1 ding. Als je mensen door de map ziet skippen omdat ze een slechte verbinding hebben of de game stottert gewoon helemaal omdat de host het niet trekt dan is tenminste wat je op het scherm ziet ook wat er in de engine gebeurt

    wat die lag compensation doet is al die plooien visueel glad strijken en expres latency introduceren in je respons naar de server toe

    wat je ziet en wat er gebeurt ligt dus alleen echt dicht bij elkaar als alle verbindingen top zijn.

    Maar op het moment dat dat niet zo is merk je alleen vreemde dingen zoals plots dood neervallen en tegenstanders die niet te raken lijken (want volgens de server staan ze al lang ergens anders dan waar jij ze ziet staan)

    lag compensation en network smoothing zijn de duivel voor lekker online gamen

    het is 2014 , waarom kunnen we niet gewoon een <20ms ping en anders kick playlist krijgen met een fatsoenlijke server of in ieder geval fatsoenlijke host selectie
     
  11. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Blijft apart dat ik in 1999 met m'n 56k modem prima potjes Unreal speelde en we in 2014 nog steeds lopen te kutten met al die bandbreedte. ;-)
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  12. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
  13. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Tx, ik zal nog eens gaan puzzelen wat het voordeligst is voor mij.
    Ga ik nu eindelijk beginnen, eerst de SP maar, lig toch al een lichtjaar
    achter als ik zo lees hier.

    [​IMG]
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Dat lag compensation moet echt gefixt anders doe ik em net als Ghost binnen een week weg. Zware gamebreaker voor mij
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Tja, jammer dat ze een game op die manier verneuken. Zoveel CoD's en bakken met geld verder...
     
  16. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Inderdaad het begint echt vervelend te worden.
     
  17. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Dat ze dat nu al een paar jaar gebruiken terwijl ze er elk jaar veel klachten over krijgen is ook scheef.

    Naja ik zet wel weer een serie aan op netflix en zal een paar potjes knallen :+
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Had gelezen dat het op shit van 10 jaar geleden draait. Lekker advanced! 8)
     
  19. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    ik heb gehoord dat vandaag aliens de aarde overnemen, omdat ze AW willen spelen...... :whistle:

    wat men hoort en leest is schjnbaar niet altijd waar,..... toch ?!;)
    (zou wel belachlijk zijn als het echt zo is...)
     
    Oujdi en Servantes vinden dit leuk.
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    het is niet helemaal waar maar er zit wel een kern van waarheid in

    de engine is nog steeds gebaseerd op oude IDtech

    in de loop der jaren hebben ze die engine wel iets geupdate en uitgebreid natuurlijk

    maar ze hebben nooit echt de overstap gemaakt naar bijvoorbeeld IDtech 5 of een andere moderne engine
     
    Marcelinho_NL vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina