1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Advanced Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Rampage, 2 mei 2014.

  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Dat is niet helemaal waar hoor. Ik heb Destiny ook flink afgekraakt, maar kreeg alleen weinig reacties/steun van de medeforummers ;). Zo lang je het op een nette manier doet en beargumenteerd mag alles. Bij CoD liggen de problemen echt al op de voorgrond (lag in een shooter). Bij Destiny lagen de problemen iets dieper (simpele verhaallijn, identiteitscrisis, een wereld die niet echt leeft).
     
  2. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    "Je kan het gewoon niet", een reactie die ik veelvuldig terug zie komen. Daar moet ik om lachen, maar anderzijds stoort het me ook. Laat ik voorop stellen dat ik totaal geen problemen heb met de GAMEPLAY van de serie Call of Duty. Het is de verbinding, in de vorm van lag compensation, die het spel voor vele mensen onspeelbaar maakt. Dat het probleem zich bij jou niet voordoet wilt niet zeggen dat het er niet is. In plaats van als een kleuter te reageren met reacties als "je kan het gewoon niet", verdiep je er eerst eens even in of zwijg. Er is genoeg op internet te vinden over dit probleem. Ik ben 27 jaar en speel al games online sinds ongeveer 2002. Ik kan dus wel een beetje zeggen dat ik weet waarover ik praat. Zoals andere mensen hier ookal op merkten, waarom werkte het toen wel? Ik pleit gewoon voor dedicated servers. CoD 4 en MW2 zijn de laatste CoD's waar ik echt plezier mee heb gehad, breng desnoods dat systeem terug.
     
    sssilly, Ypuh, Ic3DFire en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Je zegt het eigenlijk zelf al,... stop dan met kopen en laat je niet gek maken door de hype, naamsbekendheid ed.
    Daarbij ben ik van mening dat ook het gros van de gamers is veranderd; ongeduldiger en veeleisender.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  4. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Klopt, deze fout erken ik ook in een eerdere post. Daarin geef ik aan het spel blind gekocht te hebben. Niet als gevolg van een hype of naamsbekendheid, maar meer de hoop het plezier weer te kunnen beleven "net als toen". Ik had gehoopt dat met de nieuwe generatie consoles het probleem verleden tijd zou (kunnen) zijn.
     
    Bidle en Oujdi vinden dit leuk.
  5. thanks

    thanks Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    10
    laat lekker de game en dit topic aub voor de mensen die cod wel leuk vinden. als je al jaren erin trapt omdat je steeds weer het zelfde probleem tegen kom dan koop je het toch niet meer? en als je toch twijfelt dan kijk je eerst wat streams of youtube or what ever. maar wat een heleboel doen is alleen maar zeiken :)..

    en om effe terug te komen van dat ik me erin moet verdiepen.. waarom zou ik me erin verdiepen? wat is er nut ervan? ik speel het en zorg er zelf voor dat ik er geen last van heb. dat maakt voor mij het spelletje leuker
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is een discussie forum. Dus iedereen mag posten wat die wilt als het maar tussen de lijnen blijft.
     
    Reckuuza en Bidle vinden dit leuk.
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Erin verdiepen zou ervoor zorgen dat jouw laatste alinea niet zo tegenstrijdig zou zijn ;)
     
    ExoSkeleton vindt dit leuk.
  8. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Ik denk dat veel mensen die hier reageren (iig ikzelf) mogelijk wat negatief overkomen vanwege de onmacht op het gebied van de connectie/ en de potentie die de game absoluut heeft. Voor mij voelt het alsof ik in potentie een superieure mp shooter heb alleen die niet 100% uit de verf komt. Zoiets als een overheerlijke pizza waar iemand een paar fluimen op heeft achtergelaten. Maar goed zo zie ik het. Hopelijk komt het goed want Activision is er mee bezig begreep ik.
     
    Bidle en ExoSkeleton vinden dit leuk.
  9. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb deze game gekocht omdat ik er weer eens zin in had. Op zich bevalt hij hartstikke goed, en vaak gaat het ook erg lekker. Sorry, maar het feit dat je bijvoorbeeld gestraft wordt omdat je een snelle verbinding hebt? Daar kan ik niet positief over zijn. Het spelletje leuker voor jezelf maken? Hoe doe ik dat met de achterlijke lag compensation? In een hoekje gaan zitten campen zoals een groot deel van de spelers doet? Nee, mij niet gezien, ik zie daar geen plezier in. Ik ben iemand die geen seconde stil staat, ik blijf lopen en rennen, dat is mijn manier van spelen en de laatste 2 dagen gaat het me prima af (met uitzondering van een enkel bagger potje :+).

    Laat mensen af en toe wat kritiek hebben, daarvoor is dit forum toch ook. In Destiny heb ik ook een shitload aan mensen gezien die de game aan alle kanten afkraakten, dat moet kunnen imo.
     
    ExoSkeleton vindt dit leuk.
  10. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Als je al geen kritiek meer mag hebben op een product waar je voor betaald heb..... Tja
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Gooi het er gewoon uit, niks aan de hand!
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Probleem is alleen dat denk ik drie kwart van de mensen die hier kritiek hebben de game niet hebben gespeeld. Zeker als ze dan lritiek hebben op de gameplay is dat wat raar en komt meer als bashen om het bashen over dan echte kritiek
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is mij nog niet opgevallen. Als dat zo is kan je het altijd reporten en kijken we er naar. :)
     
  14. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Ik heb er nu al aadig wat tijd inzitten weer prestige 3 bijna nog 3 lvls. Maar de lag compensation is echt een enorme ramp in cod al jaren!!! En dat moet er gewoon echt simpel weg uit.
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Vermaak me nog steeds uitstekend met de game.
    En die lag compensation ga je aleen maar meer zien bij Battlefield 4 had ik er ook last van.
    Hopelijk komen er snel gewoon dedicated servers bij alle online shooters.
     
    Alexknl, Oujdi en Marcelinho_NL vinden dit leuk.
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Sledgehammer heeft aangeven dat ze op de hoogte zijn van de lag problemen en werken aan een fix.

    Hopen dat het ook gebeurd want kan me herinneren bij de oudere cod's dat soortgelijke updates weinig hebben geholpen
     
    ExoSkeleton en Oujdi vinden dit leuk.
  17. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Eerst zien en dan geloven, ik denk dat CoD gewoon niet speelbaar is dit jaar. Halo dan maar...
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Alleen dedicated servers zou het probleem kunnen fixen. Zolang het P2P is met lag compensation blijft het niet veel soeps. Maar goed, ze krijgen een shitload aan kritiek dus misschien is er hoop. Nu jagen ze fans weg.
     
  19. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Die hoop is bij mij ver te zoeken. Zowel Ghosts als AW zijn in mijn ogen onder de maat wat betreft gameplay, graphics en functionaliteit. Sinds CoD 4 is het hard bergafwaarts gegaan, maar de mensen blijven het kopen. Als Battlefield er niet was geweest was ik nu loco geworden.
     
  20. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik hoop dat ze in het vervolg nooit meer COD's uitbrengen met jetpacks. Dit spel is gewoon Black Ops op trampolines en heb liever gewoon 'basic' zonder al dat gespring in de lucht.

    En nu ook met al die 'lag compensation' is dit spel voorlopig niet speelbaar.
     

Deel Deze Pagina