1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Advanced Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Rampage, 2 mei 2014.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ja de single-player is wel belachelijk kort. ;-)
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Dat is standaard toch :+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja, net als dat je elke missie meer kills maakt dan Rambo in vier films. :+
    Valt me wel op dat je medestanders voor het eerst eindelijk eens iets omleggen. 8)
    Lol, voor het eerst. Heb echt nog nooit een medestander in COD games eerder iets zien omleggen. :lol:
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    PrutserNL vindt dit leuk.
  5. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Gisterenavond er ineens achter gekomen dat mijn kills niet op het leaderbord verschenen. Mijn rank ging wel omhoog, maar kills bleven op zelfde staan als zondag. Meer mensen die hier last van hebben?
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Haha wat een onzin. Als je niet klaagt gaat er ook nooit wat gebeuren. Spel het raam uit gooien? Wat dacht je van verkopen. Ik had toch wel wat meer wijsheid verwacht van een 53 jarige.
     
    Alexknl en Marcelinho_NL vinden dit leuk.
  7. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Nog steeds krijg ik mijn kills er niet bij, helemaal niemand die daar verder last van heeft?
     
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Gister ging het wel erg lekker bij mij, leek wel alsof ik even een dag geen lag compensation had :+.
    Met als hoogtepunt deze game:
    [​IMG]

    En een leuke knife kill :+:
     
  9. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Zag die gozer spawnen |:-
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ben benieuwd. Afgelopen dagen sowieso weinig last gehad van lag oid.
     
  11. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Mijn scores veranderen ook niet, heb al genoeg games gespeeld in Hardpoint maar sta nog steeds op 22000 score
     
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Kan dit echt niet hoe jij speelt. Zo rustig.... ik loop hele tijd vol gas overal heen.
     
  13. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Ben blij dat ik dan niet de enige ben, het gaat ook niet weg. Degene met wie ik speel krijgt wel gewoon kills erbij. En er zijn ook gewoon leaderboards van deze week. Ik speelde gisteren en toen zag ik ineens dat ik nergens tussenstond bij de wekelijkse, nu speelde ik vandaag en heb ik dat nog steeds.. Had ook getwitterd naar Sledgehammers maar die reageren niet.
     
  14. Stefandaman

    Stefandaman Maximaal Hard Gaan

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    10
    Welke game-mode krijg je eigenlijk de 'meeste' punten voor.
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Denk als je goed voor de objective gaat dat je dan in hardpoint het meeste krijgt

    Trouwens blij met de patch want ik had bijna altijd last van de quick reload bug waar door ik altijd zonder ammo zat :+
     
  16. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Bij mij komt het er niet bij en bij vrienden zie ook niks veranderen. Bij hardpoint staat nog steeds dat ik 30 captures heb terwijl ik per potje 10 captures pak.

    Hardpoint krijg je veel punten.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Tsja, altijd maar ja-knikken brengt je wel ontzettend ver! Ik zeg toch niet dat je altijd moet klagen maar je moet ook niet alleen maar ja en amen zeggen, daardoor kunnen de devs altijd maar overal mee wegkomen, maar als jij dat niet begrijpt op jouw leeftijd, weet ik het ook niet :)
     
  18. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Wat heeft het klagen op dit forum daar dan mee te maken? Net alsof devs hier meelezen. Als je het nou over een officieel supportforum van sledgehammer heb dan begrijp ik je.
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zonder klagen hadden veel mensen een Xbox met een kinect nog in de doos en hadden we helemaal geen doorverkoop of uitlenen
     
  20. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Zijn er meer mensen die sinds dit weekend minder last hebben van lag compensation? Het valt me op dat ik wat normale statistieken haal en vaker gemiddeld (ik ben een enorme rusher in TDM) 15-14 en dus 1 op 1 kan spelen. Vorige week zaten er steeds potten in met stats als 2-14 etc en dat komt nu niet meer voor. Er is weliswaar geen update maar er lijkt wel iets verbeterd. Lijkt me niet dat allleen mijn skill iets verbeterd is.
     

Deel Deze Pagina