Call of Duty: Big Red One

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gryphon, 12 jul 2005.

1. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1

Ik heb van Call of Duty: Big Red One geen centrale thread gevonden dus start ik er maar een. Ik dacht dat er wel 1 was, maar niets gevonden.

Platforms: Xbox
    Uitgever: Activision
    Developer: Treyarch
    Genre: Eerste Persoons Shooter
    Release datum: 4e kwartaal 2005
    Belangrijke Features: Online Multiplayer

Iedereen zit natuurlijk te wachten op Call of Duty 2 op de Xbox 360. Het eigenlijke vervolg op Call of Duty die op de PC vescheen. Voor de huidige xbox is er echter nog een Call of Duty in de maak genaamd Call of Duty: Big Red One. Dit wordt naar mijn inzien een echte goede Call of Duty game voor de huidige xbox. Ik heb Finest Hour een tijdje gespeeld en die vond ik best wel tegenvallen. De originele Call of Duty op de PC was daarentegen wel heel erg vet.

Hier komt wat algemene info van deze game van Xboxworld:

Hier 2 screenshots van Call of Duty: Big Red One van Xboxworld.

Main Page Call of Duty: Big Red One van Xboxworld.nl:
    http://archief.xboxworld.nl/game/1168
    Main Page Call of Duty: Big Red One van IGN.com:
    http://xbox.ign.com/objects/734/734317.html
    Main Page Call of Duty: Big Red One van TeamXbox.com:
    http://games.teamxbox.com/xbox/1236/Call-of-Duty-2-Big-Red-One/
    Main Page Call of Duty: Big Red One van Gamespot.com:
    http://www.gamespot.com/xbox/action/callofdutybigredone/index.html

Trailers van deze game op Gametrailers.com:
    http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=1638

2. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Lijkt me wel een goede game ja, goede 'opvolger' voor de pc versie van 1.. mja ik ga toch voor CoD 2 op de X360:)

3. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Deze word dnek ik iniedergeval beter als Finest Hour want deze word gemaakt door het team achter de expansion Pack van de PC versie.

4. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het er wel mooi uitzien voor de huidige xbox, vooral de ondergrond ziet er wel vet uit. Call of Duty op de PC was heel vet, alleen was het een beetje verwarrend dat je met verschillende characters speelt. In CoD Big Red One speel je dacht ik maar met 1 character en eenheid waardoor het nog intenser en vetter wordt.

5. Ananas

Ananas XBW Vrucht

Leuk Bevonden:
    0
    Zit er stoer uit!

6. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Die screens zien er zeker goed uit, maar ik wacht wel even een paar maanden en dan koop ik CoD2 voor de 360. Die ziet er nog vetter uit :p

7. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Jazeker, maar ik ben nog niet uitgekeken op de huidige xbox. Deze titel hou ik dus zeker in de gaten.

8. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    ik sla deze over en ga voor 2 op de 360

9. exilim

exilim mASter_eXiLim

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sla deze niet over, ik ga de 360 pas halen als die 200 euro ofzoiets kost... Dan nog maar ff wachten... Deze game lijkt mag echt vet! jammer dat Finest Hour niet zo mooi was, maar met United Offensive beleef ik nog steeds veel online-plezier:)

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ziet er wel cool uit, maar ik ga deze denk ik toch laten liggen(mijn gedacht kan nog veranderen) voor gears of war, saint's row, misschien ghost recon 3,...

11. mars15

mars15 Guest

haal ik wel denk ik wel graag een wo II online hebben

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Call of Duty is vet:) Ga ik waarschijnlijk wel halen dus;)

13. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    @boss; Deze is voor de Xbox 1 hoor ;). Die spellen die je net noemde komen voor de 360, deze niet.

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik weet het, had er even niet bij nagedacht, damn :D. Maar toch laat ik hem liggen, voor de huidige xbox staat far cry, half live 2,... die aankomen mij veel feller aan.

15. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Haha oke dan is het goed ;). Ik ga deze ook niet halen denk ik, ben soieso niet echt een shooter fan. Heb ook geen live dus dat is zonde. Twijfelde wel over Brothers In Arms, maar heb daar dus ook LIVE niet voor. Hoop trouwens voor de mensen die deze gaan kopen dat hij beter wordt dat Finest Hour, die vond ik een beetje tegenvallen eerlijk gezegt.

16. Sharpshooter

Sharpshooter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor vaak dat mensen COD: Finest Hour tegen vinden vallen. Kan iemand mij uitleggen hoe dat komt?

Ikzelf heb het spel in 1 ruk uitgespeeld. Ik vond het een geweldig spel. Veel actie op het scherm, geweldig geluid en uiteenlopende missies.
    Verwachtten jullie misschien niet teveel van het spel.. of heb ik de minpunten gemist? (Dat veel dingen scripted zijn vind ik persoonlijk bijvoorbeeld niet echt een minpunt)

Ik wacht dan ook ongeduldig op het nieuwe deel :)

17. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Offtopic> Ik heb Brothers In Arms ook maar daar heb je echt geen live voor nodig hoor. BIA moet het juist hebben van de single-player. Bijna niemand vond de multiplayer echt leuk.

Onntopic> Ik hou erg van WW2 games maar dan wel een realistische en het liefst eentje die je online kan spelen. Nu heb ik geen live en zal er dus ook eerder een voor de PC kopen. Maar deze CoD en de CoD voor de 360 haal ik waarschijnlijk niet.

18. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Het was vooral omdat er geen offline multiplayer bijzat en de grafics tegenvielen. Ook had je weinig mogenlijkheden om te saven.

19. Sharpshooter

Sharpshooter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat saven was idd dodelijk irritant of en toe, vooral bij de laatste missie op die brug. En aan die offline MP mogelijkheden had ik ook niet gedacht :cool:

20. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als die ongeveer net zo goed is als de pc versie ga ik hem zeker halen. Ik heb finest hour bij iemand gespeeld, maar ik vond hem zwaar tegenvallen.
    Ik vond het op de PC wel leuk dat je als verschillende personages speelde, maar ik had het leuker/duidelijker gevonden als dit ff duidelijk werd aangegeven dmv een filmpje ofzo, of door 3 verschillende campaigns te maken.

Over dat veel dingen scripted zijn stoor ik me absoluut niet aan. Dat merkte maar in enkele missies egt duidelijk. Bij MOHAA schijnt ook veel scripted te zijn, maar dat maakt mij echt niks uit.
    Het is bij die spellen wel zo dat je een radartje hebt met een punt om naar toe lopen. Het is wel liniear, maar dat vind ik ook geen minpunt

Wat komen er tog nog een hoop games uit (op het laatste moment) op xbox 1 voordat de 360 komt, waar ik wel interesse in heb (far cry, half life, battlefield, black hawk down, motogp:cool:

Laatst bewerkt: 21 jul 2005

Deel Deze Pagina