[XOne] Call of Duty : Black Ops 2

Discussie in 'Games' gestart door Rampage, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329

    [​IMG]

    [gb]Call of Duty : Black OP's II[/gb]

    Ontwikkelaar: Treyarch
    Uitgever: Activison

    Genre: First Person Shooter

    Platform(s): 360, PS3, Wii, NDS

    Spelers: 1 - 18

    Releasedatum: 13-11-2012

    Officiële Website: Call of Duty

    [gb]Box-art[/gb]
    [​IMG]

    [gb]Screenshots[/gb]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [gb]Geruchtenmolen[/gb]
    Het gonst momenteel van de geruchten! Zoveel, dat we niet eens meer weten wat nu waar is en wat niet. Het enige wat tot dusver bekend is is dat COD 9 ontwikkeld word door Treyarch. Juist, datzelfde bedrijf wat World at War en Black OP's gemaakt heeft. Onbekend is of de nieuwe COD een vervolg gaat worden op het populaire Black OP's. Treyarch is echter geen onbekende wanneer het aankomt op hints. De officiële website van COD is geupdate en bevat nu meerdere "Classified" plaatjes die ons alvast warm maken voor de nieuwste COD die naar alle waarschijnlijkheid in November gereleased gaat worden.

    CLASSIFIED IMAGE 1

    [​IMG]

    DECLASSIFIED IMAGE 1
    [​IMG]

    Zoals in de eerste image duidelijk mag zijn gaat het hier om een "Prototype Quadrotor". Onze grote vriend FPSRussia word ook gelinked door de officiële Call of Duty site. Tevens laat hij zien wat dit apparaat kan ... ook, vind ik, geeft de YouTube film redelijk wat hints weg!



    "This piece of equipment will not be available atleast for another decade..."
    en
    "This might just be in the next Call of Duty"

    Gedurende de tijd zal Treyarch / Activision meer "classified" images vrij gaan geven. Op deze images staan voorwerpen die in de game gebruikt KUNNEN gaan worden. Let wel, niks is nog bevestigd.


    [gb]Credits[/gb]
    De credits van dit topic gaat geheel naar degene die deze layout heeft gemaakt. Overige informatie omtrent Call of Duty 9 zal toegevoegd worden. Iedereen met "legit" informatie zal in deze credits sectie worden toegevoegd.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2012
  2. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Dit zou toch Black Ops 2 worden? Of is dat nog niet officieel?
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zo goed als zeker, maar dat gaan ze dus 1 Mei hoogstwaarschijnlijk officieel maken
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Het is nog niet officieel dat dit ook echt Black OP's 2 gaat worden. Het kan natuurlijk wel, daar niet van.

    De meeste zijn nu aan het uitpluizen wat het filmpje inhoud. Het is een modern filmpje met apparatuur dat over 10 jaar dus pas vrijgegeven word. Vele denken dan ook dat dit een modern jasje gaat krijgen ... goed, je kan hier eindeloos over speculeren. We zien het wel.

    Laat 1 mei maar komen! Na de flater MW3 ben ik weer toe aan een COD die me een jaar bezig houd.
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Treyarch \o/
     
  6. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Betwijfel het, Black Ops was gestopt aan het einde van de koude oorlog en om dan gelijk met Black Ops 2 naar het heden te springen lijkt me onwaarschijnlijk.
     
  7. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ga er maar vanuit dat het black ops 2 wordt. Iedere grote 'youtubegamer' heeft het ook over black ops 2.
     
  8. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Call of Duty: Eclipse gaat dit spel heten.
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Dat schijnt de code naam te zijn toch niet de officiele naam?
     
  10. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Dat kan ook nog wat je zegt. Ben wel benieuwd.

    Off topic: Ik heb trouwens gehoord dat je alsnog ghost recon future soldier gaat halen?
     
  11. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit dus. :D World at War en Black Ops hebben me heel erg vermaakt, i.t.t Modern Warfare 2 & 3, wat gewoon slappe aftreksels zijn van CoD 4

    \o/
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    'Datum voor Black Ops 2-trailer verschenen'

    Vorig jaar kwam Infinity Ward met een afsluiter voor de Modern Warfare-trilogie, dit jaar is het dan weer zoals gewoonlijk de beurt aan Treyarch om met een Call Of Duty-game aan te komen. Eerder gingen er al geruchten rond over een mogelijke Black Ops 2, vandaag is de officiële logo van Treyarch's Black Ops 2 gelekt.

    De screenshot verscheen op de officiële website van Call Of Duty en was al snel verdwenen van de website. Wat het meest opvalt aan de screenshot is dat er een datum is geplaatst, 28 april 2012. Precies twee jaar geleden verscheen destijds de eerste trailer van Black Ops, het lijkt er dus op dat we dit keer opnieuw de eerste trailer kunnen verwachten op 28 april.


    [​IMG]

    dit was tijdje terug ook gelekt nog.
     
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Officiele site geeft 1 mei aan. Er komt een trailer oid in de rust van een basketbal wedstrijd


    Edit

    Staat al in de OP
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2012
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Jaa die screen was ook van de officiele site maar ze zullen de datum daarna wel aangepast hebben ofzo :)
     
  15. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is nooit echt geweest

    De naam eclipse is de release datum. De eerste Eclipse ( zonsverduistering ) is op 13 November en dat is dus de release datum.
    De game gaat gewoon Call Of Duty: Black Ops 2 heten. Als je naar CallOfDuty.com gaat krijg je eerst wat halve cirkels en streepjes te zien, dat is weer morse code en er staat Black Ops 2.

    Er is ook een kans dat het in de toekomst afspeelt. Door die drone dus en op marketing materiaal staat een man en die heeft weer een handgun vas die niet van deze tijd is.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2012
  16. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop op een deftige trailer en niet een soort teaser.
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    ohh dat wist ik niet:+
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.689
    Leuk Bevonden:
    17.896
    Hoogstwss dus een toekomstCoDgame, gezien dat Drone filmpje.
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Kan tot nu toe allemaal, we zullen er 1 mei achter komen.

    Toch vind ik het wel bijzonder dat die FPS Russia ineens meedoet met de "promotie" rondom deze game. Die drone in zijn filmpje ziet er ook wel uit als een CG element. Als hij zelf al aangeeft dat deze technologie pas over 10 jaar bruikbaar is voor het leger ... dan kan het zo zijn dat COD 9 zich in de toekomst / heden afspeelt.

    EDIT
    Als ik deze onderstaande banner zo zie lijkt het inderdaad gewoon op Black Ops 2. Toch is "Eclipse", die door vele gezien werd als een naam die gebruikt werd puur in de ontwikkel fase, ook een naam waar we rekening mee kunnen gaan houden.

    [​IMG]

    Het officiële logo is overigens ook enigzins aangepast. Misschien een hint of things to come? Vernieuwde engine!? :+ Dus bovenstaande logo zal ook wel niet meer kloppen.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2012
  20. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Bij black ops moet ik altijd weer denken aan dit epische filmpje (van mezelf :+)
    [yt]A2HxScXXQHU&feature[/yt]
    Heb me echt vermaakt met dat spel, dus vind het helemaal niet erg dat er een vervolg van komt!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina