1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Edjuuuuuh, 24 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rubinioow

    Rubinioow Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had er zelf wat meer van verwacht, kom (en ken) wel wat betere tegen.
    Hoop iig dat ik hem de release dag binnen krijg want door die filmpjes krijg ik er wel zin in ;)
     
  2. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    :p
     
  5. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
  6. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    jij hebt hem nu ook... dat lelijke dashboard
     
  7. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik bedoel niet de dashboard, maar het menu van Black Ops zelf.
    Dashboard vind ik zelf wel mooi.

    Dashboard komt trouwens 4 November toch?
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Nee, vandaag :+

    Zou willen dat DHL is opschoot met mijn Hardeschijf. Ben al 2 weken aan't wachten, echt niet gezond meer.
     
  9. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie het, ben nu de update aan het downloaden.
    Heb een paar filmpjes gezien van de dashboard, vind het er wel leuk uit zien!
     
  10. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik wil geen "gevecht" maken van wie de betere "speler/quickscoper is, maar wat zzirgrizz laat zien in dit filmpje is niet echt indrukwekkend. Natuurlijk weet ik ook wel dat hij veel betere gameplays heeft maar toch dit was geen perfect filmpje om aan te duiden wat "goed" is.

    @rampage
    Je kan nog steeds quickscopen in BO, zelfs in de volledige game.
    Het probleem was dat JD2020 als community manager zo uitviel tegen een gedeelte van de community en zei dat quickscopen "cheap" was, eveneens wil hij zover gaan om te zeggen dat het nu onmogelijk is om met welke sniper dan ook nog te quickscopen. Dit alles geeft al aan dat hij absoluut geen verstand heeft van deze techniek, ongeacht of het makkelijk is om te leren of niet en daarnaast laat hij zien hoe ontzettend onprofessioneel hij is.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ieder zijn ding. Maar Community Manager is zwaar ondankbaar werk. Quickscopen is ook gewoon cheap. Je scoped en schiet, waardoor je een kaarsrechte baan krijgt i.p.v elke keer een andere baan. Heeft niks met Snipen te maken maar met het misbruiken van een exploit. Infinity Ward is laks als het komt om updates m.b.t de gameplay. Treyarch daarintegen luistert naar hun fans. Ondanks hun mindere games hebben ze altijd geluisterd ...
     
  12. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Ik vind het menu wel wat hebben zo :p
    [yt]plZ-PWsYy3k[/yt]

    alleen zou het menu eerder bij een Saw game passen :p
     
  13. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Sorry maar wanneer je met je sniper inzoomed is het bijna nooit kaasrecht, zelfs niet met SoH Pro, maakt niets uit wat JD zegt het is gewoonweg niet waar. Ik en vele anderen wanneer we quickscopen zoomen volledig in en passen onze aim aan als het nodig is. De sniper maakt ten alle tijden een sway beweging in de vorm van een 8 op z'n kant, hoe verder weg de tegenstander staat hoe meer last je ervan hebt(probeer maar een sniper en zoom continu achter alkaar in, ze ziet dat het nooit op 1 punt blijft)

    Vanzelfspreken hoe dichterbij diegen is hoe minder last je hebt van die sway, het probleem wat je nu hebt is dat het nog moeilijker is om iemand van dichtbij te raken omdat jij je schoten nog meer moet leiden voordat je inzoomed. Je spreekt over quickscopen also het hetzelfde niveau is als oma noobtuben, commando lightweight marthon perk combo. Maargoed ik zal er wel over ophouden aangezien ik m'n punt al vaak genoeg heb gemaakt in deze draad en mensen alsnog ontwetend quicscopen als een goedkope tactiek blijven bestempelen, of als exploit.
     
  14. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    las net een bericht (gerucht) dat hij afgelopen nacht uit is gelekt voor de xbox360.
    erg jammer toch weer:mad:

    het zou bijna een reden zijn om een 2e omgebouwde xbox aan te schaffen........ waar ik zwaar op tegen ben.

    vind halo reach zo tegenvallen dat ik toch wel toe ben aan een nieuwe COD, veel plezier beleeft aan MW2!
     
  15. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    lekker belangrijk toch :+
    het zijn nog maar 8 dagen ;)
     
  16. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    klopt, maar ik zou hem toch graag 8 dagen eerder spelen dan 09-11 ;)
    waarschijnlijk wordt hij toch wel weer ergens eerder verkocht..... zal vrijdag maar weer eens beginnen met bellen naar intertoys Budel;)^^^^
     
  17. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    [yt]rAh9UxHkPnE[/yt]

    ik hoop gewoon echt dat ze goed naar de tour of duty serie gekeken hebben voor de vietnam stukken dat gaat dan echt zo vet worden he :9
    in combinatie met die muziek en alles :9

    Shit ik begin er steets meer van te verwachten hoop niet dat het straks allemaal weer afgaat vallen |:-
     
  18. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
     
  19. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    de nieuwe dashboard dus :)
    k ga zo maar ff online\o/
     
  20. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    grote kans dat je wordt gepakt voor illegaal spel bezit als je het voor de release speelt lijkt me..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina