1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Edjuuuuuh, 24 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nu lijkt de autoaim het niet echt meer te doen bij de QS.
     
  3. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het allemaal veel beter dan in MW2 je kan in het echt ook niet lopen quikscopen dus dit is beter.
     
  4. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Die Nuketown doet me beetje denken aan Bailout vind ik xD
     
  5. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    QS moet er gewoon uit, het is niet realistisch en ZONDER QS kan de game net zo goed worden gespeeld, je mist er dus niets aan.

    Kan je zeggen, het is een game, het is niet realisctisch. Ok, maar kan je in CoD:BO 8 meter hoog springen? Nee, want dat is ook niet 'realistisch'.

    Dusss, simpel, QS eruit, iedereen is beter af zonder die sh*t

    (dat het 'knap' is dat iemand kan QS'n dat wil ik wel geloven. Het is een soort 'art'. Zelf ben ik niet goed genoeg om dat te kunnen ... ik wil het trouwens ook niet:))

    Dat iemand mij een headshot geeft. Ok, np. Maar als iemand dat QS'end doet, mwhaaa, dat is een brug te ver.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2010
  6. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind echt van niet!:p waar zie jij overeenkomsten?8)
     
  7. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Waarschijnlijk is de variant van quickscopen nu gewoon weer zoals in cod4, Dat de naam letterlijk van toepassing is namelijk gewoon snel aimt, oftewel dat je wel eerst door je zoeker moet kijken ipv schieten voordat dat gebeurt.
     
  8. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook QS moet niet meer gedaan worden, trouwens je heb geen skill ofzo hoor als je dat kan.. Dus waarom maken mensen problemen
     
  9. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Heb je het ooit geprobeerd?
     
  10. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Hmm ben ik het niet mee eens, Qs op lange afstanden is niet weg gelegd voor de simpele Qs'ers en kost behoorlijk wat skill.
    Maar we zien wel, ik denk dat het gewoon weer letterlijk snel snipen wordt wat wel gewoon gaaf is!
     
  11. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Inderdaad :)
     
  12. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt, quickscopen is zeker niet makkelijk. Dus ook niet voor 'noobs'.
    Ik quickscope niet, ik kan het ook niet.

    Wat een loze discussie is dit toch, waarom trekken call of duty threads ook altijd van die domme mensen aan?
     
  13. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Onzin ... de luiheid van devs zorgt ervoor dat er QS is. QS moet eruit, het is een 'bug', je misbruikt een feature die er eigenlijk niet zo in hoort te zitten. Verder geen discussie mogelijk. Simpel.

    (Dat QS niet makkelijk is ok, geen probleem mee, maar Bayonetta is ook lastig, kan ik ook niet spelen, dus dat hele argument slaat nergens op)


    Dus als QS niet meer mogelijk is STIJGT CoDBO alleen maar in mijn achting, lijkt met goed voor Treyarch (want een extra sales)
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2010
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Laten we het hopen. Nu is er meer skill nodig :)
     
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Nazi zombies filmpjes zijn al een paar dagen geleden gelekt. En er zitten wel moderne wapens in. :) Overigens ben ik wel blij dat het nog steeds nazis zijn. Ik hoop op een soort vervolg van het 'verhaal' van Der Riese.
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Eigenlijk wil ik die Zombie filmpjes niet eens zien :mad: Maar helaas kan ik mezelf niet inhouden.
    Heb er twee bekeken, ziet er allemaal zo gaaf uit! Nieuwe wapens erin, nieuwe superguns en spullen in de omgeving die je kan gebruiken.

    Laat maar komen!
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Oooh ok, want ik had ze nog niet eerder gezien en VG247.com had ze pas sinds vandaag...ah well. :) Nazi Zombies zijn wel heel erg lachen, al had ik gewoon normale burgers als zombies ook vet gevonden.

    Idd, ik wilde eigenlijk ook gewoon niet kijken, maar vond dat stukje over Castro,JFK etc...te vet gewoon, ben erg benieuwd naar hun uitspraken tijdens het slopen van zombies :lol:
     
  19. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    ik heb het gezien en die uitspraken van JFK zijn vet :cool:
    en die intro oooh damn geniaal :9
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het verbaast mij best wel dat ze Fidel Castro erin mogen doen, de rest eigenlijk niet omdat dat toch amerikanen waren, maar castro. Wel geweldig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina