1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Edjuuuuuh, 24 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Laat me raden, je hebt het een paar keer geprobeerd, maar het frustreerde je zo erg omdat je elk schot miste?
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Werkte ook alleen met de juiste perks.

    Zoals ik al zei is het wat trager maar in de filmpjes is er toch duidelijk wat van te zien!
     
  3. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Mooi, zijn we daar ook vanaf.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kan je straks de 4 co-op maps die je bij de Hardened edition krijgt ook voor MS punten downloaden? Of moet ik daar eerst een maand op wachten?
     
  5. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Heel goed dat Quickscopen eruit is gehaald.
    Sniperen is iets wat je van afstand moet doen!
     
  6. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee ik ben geen sniper :) maar het is gewoon fucking nep.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    net zoals tactical knive, danger close, stopping power, sprayen met je wapen zonder dat er een beetje recoil bij komt kijken. Dat is ook allemaal zo nep als wat.
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    31/10/2010 Zombie Reveal Trailer

    ... althans, als ik de laatste GameTrailers Bonusround video mag geloven.
     
  9. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    als je iets langer moet scopen is het ook geen quick-scope meer ;) is in elk geval iets meer balanced dan voorheen.


    Heb gisteren ook maar Kontrol Freek knopjes besteld, denk dat zoiets wel helpt.
     
  10. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Mensen een quickscope is ook daadwerkelijk inzoomen door je scope en dan je vizier op je tegenstander zetten, dit allemaal snel gedaan, hoe anders wil je consistent blijven zijn terwijl je quickscoped. Als je niet eens door je scope heen kijkt is het gewoonweg geluk en niets meer.(In de killcam ziet het eruit alsof diegene niet volledig was ingezoomed, terwijl dit wel het geval was wanneer diegene een erg snelle quickscope deed)

    JD2020, wil quickscopen puur en alleen verwijderen omdat ze het "cheap" vinden, newsflash verbeter maar eerst dingen zoals noobtubes, want DAT is cheap.

    Posts met commentaar dat het onrealistisch is, nep, snipen moet op afstand worden gedaan, het is een spel! Hoe anders respawn je nadat je dood bent gegaan, kan je met commando van hoogtes afspringen waar je normaal gesproken dood door gaat.

    Trouwens er is al gezegd door mensen van treyarch dat ze de snipers nog verder hebben aangepast naast de beta, dus de filmpjes die je online ziet zijn niet meer een indicatie van hoe het snipen word in de uiteindelijke game.

    @Gforce, je kan ook quickscopen zonder de "juiste" perks.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2010
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Maakte het zeker wel veel effectiever.

    Kan ik de 4 co-op maps van de hardened edition ook nog los kopen?
     
  12. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Zo ook maar gepreorderd deze game, was afgehaakt na COD 3, dus even Modern Warfare besteld en dan deze zodat ik ook eens bij de MP kan meedoeb.

    Verandering stuit meestal op weerstand. Als de meerderheid van de mensen quickscope niet leuk vond en ze halen het eruit heb ik er geen probleem mee.
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Wowie dit filmpje is geniaal, alles wat ik haat aan MW2 is opgelost (dikgedrukt). Goede punten die ik in de trailer zag.

    • Shotgun als primair wapen
    • Kill streak kills tellen niet mee voor de volgende kill streak (bye bye campers)
    • Kill streak rewards zijn meer interactief gemaakt (goed idee)
    • Hacker perk (geniaal)
    • Skins aan de hand van perks (tof idee)
    • Jump to prone om raketten te ontwijken (wel goed gebalanceerd zodat mensen het niet misbruiken door recover tijd in te stellen en zo niet kunnen dropshotten)
     
  14. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Wanneer je die "dolphin dive" doet heb je inderdaad een recovery tijd, dus je kan niet deze actie uitvoeren en tegelijk schieten als je vlieght in de lucht of bij de landing. Terwijl je sprint en dan op de prone knop drukt ga je in deze "dolphin dive" dus je kan nogsteeds dropshotten wanneer je niet sprint, is maar goed ook want ik ga ontzettend vaak snel prone liggen achter een obstakel en als dit met zo'n duik constan gbeurde zou erg irritant zijn.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2010
  15. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Brian81092 Brian
    @JD_2020 Answer me please! What will Stuns and Flashes due to an RC car?
    7 hours ago Favorite Retweet Reply
    in reply to @Brian81092 ↑
    Josh Olin
    @JD_2020 Josh Olin
    @Brian81092 Stun and Flash it =P. It will drastically inhibit its mobility and effectiveness, temporarily.

    en je kan hem kapot schieten (ik zie dus geen problemen meer met een overpowered 3e killstreak :)

    Trow ya hands up for call of duty :p
    [yt]HeuoQ58YeLs[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2010
  16. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat doe die hackerperk? Is er ergens een overzicht van alle perks te vinden?
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Geen idee of er ergens een lijst is te vinden van de perks, maar hack perk werkt al volgt: tegenstanders kunnen equipment neerzetten zoals een sentry gun o.i.d. deze kun je normaal alleen maar slopen. Met de hack perk kan je deze overnemen zodat hij voor jou werkt en niet meer voor de tegenstander. Het leuke ervan is, de tegenstander weet het net en heeft niets in de gaten. Tot hij bij zijn voorheen eigen centry gun kwam en zelf wordt doorzeefd. Geniaal toch :D.
     
  18. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt leuk idd. Maar ik vraag me af of het de moeite is dat perk te nemen voor de weinige Sentry Guns die er maar voor komen. Ik speel nu altijd Hardcore Mosh pit en daar zie ik echt weinig Sentry Guns. En choppers enz zal je wellicht niet kunnen hacken...
     
  19. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Er lijkt toch echt goed over nagedacht. Klinkt goed allemaal.

    Wat mij wel tof lijkt, iemand een headshot geven als hij duikt naar prone. *)
     
  20. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Alle killstreaks! ff 720p en fullscreen kijken anders is het zo klein allemaal :p
    [yt]wU8tQ4Ze7Tk[/yt]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina