Informatie - Screenshots - Trailers - Achievements - Boxshot - Hardened/Prestige-edition - Opmerkingen Uitgever: Activision-Blizzard ~ Ontwikkelaar: Treyarch ~ Genre: First Person Shooter ~ Platforms: Microsoft Windows, PlayStation 3, Xbox 360, Wii ~ Release: 9 November 2010 ~ Vorige deeltjes: Deel 1 Deel 2 Deel 3 Deel 4 [gb]Informatie:[/gb] ^top [gb]Screenshots:[/gb] ^top [gb]Trailers:[/gb] ^top [gb]Achievements:[/gb] http://www.xbox360achievements.org/game/call-of-duty-black-ops/achievements/ ^top [gb]Boxshot:[/gb] ^top [gb]Hardened/Prestige-edition[/gb] ^top [gb]Opmerkingen:[/gb] Nog maar 2 dagen \o/ ^top
Ik ben benieuwd hoeveel posts er per minuut zijn in het 'gespot' topic als het een eigen wisselforum krijgt.
Dan komen alle COD fanboys uit hun grot gekropen, dat wil je niet weten Misschien dat na één maand de rust weer zal wederkeren op het forum...
Laten we hopen dat het snel voorbij is Ga CoD zelf niet op de release halen, waarschijnlijk een stuk later
Gaan ze allemaal de winkels weer vervelen kunnen de winkels weer tegen iedereen zeggen die op 5-7 en 8 nov bellen dat hij de 9 nov pas in de winkel licht
zo stom is dat altijd . Gewoon lekker wachten op de release. Heb wel erg veel zin in het spel. Bijna alle filmpjes die ik zien, komen positief over bij mij.
Beste release ever was dat, verkocht op de eerste dag (of was het weekend?) 1,2 miljoen exemplaren. In amerika waren de winkels s'nachts open gegaan en bekende sterren traden op op time's square tijdens de launch.
Krijg net de veronica gids binnen en zie Black Ops aangeboden worden voor 40 euro bij de Bart Smit. Ik twijfelde eerst of ik hem wel zou moeten halen, vanwege m'n internet/connectie problemen met MW2. Maar voor 40 euro laat ik hem niet liggen, zal het nog even navragen dit weekend.