1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops III

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 23 apr 2015.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    [​IMG]

    Ik had gisteren al moeite om afscheid te nemen.

    Nee zo erg is het niet.
    Jawel.
     
    AnubisNefer, sssilly en Lijpe Mocro vinden dit leuk.
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ik ben toch eigenlijk wel benieuwd.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Jezus, wat ligt het niveau laag, ik beland steeds op nummer 1 8)
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Er zijn een aantal dingen die mijn COD-hype aardig de das om hebben gedaan.

    Ghosts was echt zo verschrikkelijk saai. Killstreaks waren saai ... alles was saai. De mappen, wapens ... ja, echt alles. De verschrikkelijke online connectie maakte het nog erger. Heb deze game misschien een paar dagen gespeeld en toen niet meer aangeraakt.

    Advanced Warfare leek in eerste instantie een leuke game te worden. Toen ik eenmaal begon met spelen ben ik na ong. 9 uurtjes gestopt. Wat een hyperactief irritant gedoe. Mensen die niet kapot gaan omdat ze door de verschrikkelijke net-code niet te raken waren. Zelf lag je uiteraard binnen 2 schoten op op je hol :+

    BO3 ziet er dan wel weer boeiend uit ... maar wil mezelf niet nog een keer branden aan een COD en die dan maar even spelen. Heb meer impressies nodig. Hoe is de game t.o.v de voorgaande delen?
     
  5. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb alle CODs gespeeld vanaf cod4 modern Warfare.

    Hier mijn mening van een post op een andere site:

    Zaterdag objectief een aantal uurtjes gespeeld.

    + Geluid van de Wapens

    – Map design. Getuigd weer van een gebrek aan inspriratie. Die Combine moet de meest slechte map zijn uit de geschiedenis van COD.
    – Schietmodel. Waar is de recoil. Het is echt alleen maar richten en sprayen.
    – de hele Vibe vind ik niks. Je herkent er niet eens meer iets militairs in. Die domme stemmen ook steeds….

    Dan speel ik daarna na enkele uren BO3 1 potje COD4 en daar had ik meteen veel meer plezier en veel meer controle.

    3 teams die nu aan COD werken en ze zijn allemaal toch wel de weg kwijt.
    Ben blij dat ik de BETA zelf heb kunnen proberen, dit voorkomt toch weer een nutteloze aanschaf in november aangezien de hypecampagne van Activision altijd zeer sterk is.


    Hij is beter dan COD AW maar niet veel.
     
  6. De_GnashR

    De_GnashR New Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm dankjewel Emilue dit gevoel kreeg ik eigenlijk ook na het zien van die gameplay beelden van de beta maar nou weet ik eigenlijk zeker bijna dat ik hem over ga slaan. Dit terwijl ik geen CoD meer gespeeld heb na CoD 4. Misschien dat ik dit keer toch Halo 5 een kans ga geven om wat anders uit te proberen al ben ik van die laatste ook nog niet helemaal overtuigd.
     
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    - Vind de maps juist bij deze COD echt goed tot nu toe. Vooral Combine en Hunted.
    - Recoil is zeker aanwezig. Al eens de Kuba geprobeerd? Voor de rest; richten en sprayen, welkom bij een COD game.
    - Voor een militaire shooter moet je Battlefield gaan spelen. Ik ben het wel met je eens dat ze ook weer eens een COD mogen maken in WW2 setting o.i.d. Maar ik vind het futuristische bij deze COD niet storend en op zich wel leuk bedacht allemaal.

    Hij is echt vele malen beter dan AW. Niet te vergelijken. AW was gewoon pure crap.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Been there done that gevoel. Komt ook door Titanfall die ik een tijdje heb gespeeld. Ach, leuk om even de beta te hebben gedaan.
     
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb zelf nog niet Titanfall of Destiny of dat soort games gespeeld dus wat ik bij AW echt irritant vond, vind ik het hier wel leuk om dit soort game ook eens te spelen.
     
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik was BO3 aan het spelen en opeens hing hij vast, waarna de playstation uitviel. Is dit een teken van oververhitting of iets anders? Gisteren crashte de game ook en toen kreeg ik een foutmelding (error) van playstation, maar hij viel toen niet uit.
     
  11. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Die Hunted vond ik nog wel ok met al dat ondergrondse water Etc. Daar is over nagedacht. Maar dat Combine vond ik echt inspiratieloos. 3 gangetjes en nauwelijks cover. Verder ook totaal geen identiteit.

    Die Kuda had ik ook geprobeerd. Zat misschien iets meer recoil in dan die ARK7. Gevoelsmatig heb ik t idee dat die aimassist vroeger minder was en dat je ook nog meer in salvo's moest schieten.
    Het is toegankelijker tegenwoordig.

    COD was toch altijd een soort arcadeshooter met een Militair thema. Daar zijn ze nu wel erg ver vanaf gedwaald. :)

    Maargoed, ik ga zeker wel weer volgen hoe dit deel ontvangen wordt.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    ... ik vraag me met zo'n post af of je uberhaupt wel Call of Duty gespeeld hebt. COD blijft een arcadeshooter. Wil je een andere soort shooter dan moet je Battlefield gaan spelen. Enneeee, toegankelijker? Dat is het al sinds de eerste COD op consoles.
     
  13. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    COD is en blijft een Arcadeshooter idd. alleen het militaire thema is steerds minder herkenbaar.

    En Battlefield speel ik ook. ik kan beide speltypes waarderen.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb zelf nog geen email ontvangen voor de beta. Die komt zeker op dezelfde dag als beta release op X1?
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Was met de PS4 wel zo geloof ik.
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Code ontvangen voor Xbox van Bol. Jeuh!
     
  17. De_GnashR

    De_GnashR New Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    1
    Nice jij hebt zeker bijbetaald? Ik ben plan om dat ook te gaan doen maar dan verplicht ik mij zelf om de Xbox One morgen al te kopen hah :p
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2015
  18. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    De code die je moet invoeren op je Xbox dashboard of die op de activision site want die had ik vorige week al. Ik zit te wachten op activision
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm ok. Ik heb zelf een code gekregen van iemand die ik op de beta site moest invoeren en toen stond er dat ik in de beta zat. Ah well, nog even wachten dan.
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Acceptgiro.
    Die eerste. De redeemable Xbox-code komt morgen pas stond in de mail.
     

Deel Deze Pagina