1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops III

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 23 apr 2015.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Moet zeggen dat ik op de matchmaking problemen na geen echte problemen hrb gehad op de PS4. Sowieso geen crashes of vastlopers
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Game loopt alleen maar vast na 2 min lol
    Beetje raar dat een game ook vastloopt omdat het druk is. Dat je eruit knalt dat kan maar een complete vastloper is aardig apart. Als het aan de drukte ligt dat gaat het alleen maar erger worden als die straks open beta is.
     
  3. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Inderdaad complete vastlopers, bij mij elke +- 4 minuten...
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die dit probleem heeft. Hopelijk is er wel snel een oplossing. Gaat alleen maar drukker worden in de Beta en dit belooft niet veel goeds :mad:
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb zelf 1 vastloper gehad (thank god dat de console zelf nooit vastloopt zoals 360) maar een vriend van me heeft wel weer gigantisch pech met meerdere vastlopers.
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    T'is een beta jongens. Zijn duizenden mensen die dit spel momenteel downloaden en willen spelen. Treyarch is d'r mee bezig :) Stay cool motherfuckers.
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Gelukkig is onze positiviteitsgoeroe @Rampage er nog anders had ik mijn xbox al lang uit het raam geflikkerd!
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  8. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    In mijn vijfde potje liep die bij mij ook vast. De eerste vier liepen gewoon soepel. Echt zo'n schermfreeze wat een paar maanden terug bij Destiny ook bijna dagelijks gebeurde. Net of je videokaart het niet aankan.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    FUCK THE TAKEN KING!
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Geen excuus voor complete vastlopers imo.
    Heb nu 7 matches gespeeld en 4 waren complete vastlopers na ongeveer 4 min.

    ----


    Lang geleden ook dat ik COD heb gespeeld MW2 de laatste. Maar merk wel waarom ik het al jaren niet meer speel. Snap dat sommige mensen het wel oke vinden maar het trekt mij helemaal niet.
    Het rennen is wel leuk maar Titanfall doet het 10x beter. Voelt redelijk simpel aan. Voelt meer aan als hier een extra feature ipv dat de game echt daarvoor gemaakt is. Zoals in Titanfall.
    Tsja de TTK. Nou ja time? Je bent dood of je hebt een kill voordat er een milliseconde berekent kan worden. Heb niet niet echt gevoel dat ik gunbattles aan het houden bent. Eerder spot battles. Spot je iemand eerder = win. Maps voelen ook aan als standaard locaties. Snap dat de game is met sightlines etc. Maar iets van destructie of persoonlijkheid was wel tof geweest.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    COD is al jaren geen innovatieve franchise meer. Verwacht met BO3 ook niks "fris". Het lijkt op een mengelmoes van Titanfall, Destiny en COD. Prima combinaties natuurlijk maar of de uitwerking ook zo is merk ik vanavond wel. Spot battles zijn altijd nog wel beter als gevechten waar je iemand eerder ziet, schiet, en vervolgens op je rug ligt omdat er sprake is van lag. Netcode (voor zover ik lees) is in orde van BO3.

    Heb sinds BO2 geen COD meer aangeraakt. Ghosts trok me niet en Advanced Warfare speelde rampzalig. Heb wel vertrouwen in Treyarch ... maar of het lang boeiend blijft is vraag twee.
     
  12. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    MW2 was ook mijn laatste CoD. Tussen de freezes door vond ik het er eigenlijk wel geinig uit zien. Het is inderdaad erg snel maar dat is altijd zo geweest toch? Na het spelen denk ik wel, eigenlijk moet ik weer eens Titanfall opstarten.
     
  13. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    Heeft iemand hier toevallig nog een beta code voor xbox one over? Stuur me een pm dan, bij voorbaat dank...
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Is dat een achievement voor the taken king?

    [​IMG]
    FUCK THE TAKEN KING ( 50G )
    After killing Oryx rape his dead corps without someone in your fireteam dying!

    Of bedoel je dat niet?
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat een trieste bedoeling :emo: 3 games en elke keer loopt het compleet vast.
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Jep hier ook, meestal kom ik niet eens in het menu. Wat een tering bagger beta!
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Op de PS4 heb ik helemaal nergens last van gehad. Ik speelde wel op de laatste paar dagen.

    En gasten, het is een beta, daar zitten problemen in 8)
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Dit heeft niks met beta te maken. Het gaat er hier om dat je de beta niet eens kan spelen!
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ja, het is erg slecht maar ja.. Beter nu de problemen dan straks in de volledige game of niet? ;)
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Dat zeker, maar dat maakt het nog niet oké dat de beta niet te spelen is. Kijk als er in de beta wat glitches zitten oke, dan hoor je me niet klagen. Maar hij werkt gewoon helemaal niet.
     

Deel Deze Pagina