Hallo, Ik heb een probleem bij het spelen van Call of Duty Black Ops. Elke keer wanneer ik doodga, of er in mijn buurt een granaat/semtex o.i.d. ontploft, of als ik van een gebouw naar beneden spring valt mijn controller uit. Ik heb dit met mijn beide controllers. Het is érg vervelend, zo is het gewoon niet mogelijk om fatsoenlijk en zonder stress () te gamen. Heeft iemand hier ook ervaring mee, of beter nog, weet iemand dit op te lossen? Ik hoor het graag! Shiine NL
Heb je vibration aan staan? Het kan namelijk zo zijn dat als je controller gaat trillen je batterijen contact verliezen met je controller omdat je batterijhoudertje los zit oid Probeer vibration is uit te zeggen of doe je baterijhoudertje is vastplakken met wat plakband ofzo.
Ik heb m'n vibration inderdaad aanstaan, en ga het proberen. Maar is het daarnaast niet vreemd dat het met mijn beide controllers het geval is?
Tja, het kan zou zijn dat ze allebei een keer gevallen zijn en los raken? Ik weet het niet eigenlijk. Probeer het is een keer zonder vibration / met plakbandje. Anders moet je maar is de klantenservice bellen denk ik...
Ik heb de vibration uitgezet, hij lijkt het nu te doen. Hij heeft het al vaker wel eventjes gedaan, dus nu maar even afwachten of het zo blijft. Laten we hopen van wel. Bedankt
Met vibration kan wel. Maar waarschijnlijk heb je te slappe batterijen te weinig Ampere. Met duracell kan het wel gewoon
duracel kopen idd je hebt waarschijnlijk goedkope batterijen die zijn iets kleiner had ik ook last van
Ik had Philips batterijen erin zitten, lijkt me wel goed? Maar ik heb idd even met het klepje lopen kloten en het blijkt toch dat als hij strak vastgeplakt zit met plakband de controller 90% minder uitvalt. Waar de overige 10% door blijft komen?
Ik zal morgen de bunny batterijen van Duracel maar eens aanshaffen dan, mocht dit niet helpen dan stel ik jou verantwoordelijk voor het uitzoeken van mijn probleem Luuk