Ik las net bij een post dat je een faceplate krijgt als je CoD 2 of Quake 4 koopt maar ik heb er zat. (vrorige week) CoD 2 gekocht alleen ik kreeg niks.. weet iemant of het wel waar is of dat ik te vroeg was of als je ze los kan kopen >??
Pas vanaf eind Maart. Verder heel doelloos omdat dit ook gewoon in het normale topic kon maar zover is jouw brein natuurlijk ook weer niet dat die dat aan kan .
hahaha lol nee dit mag wel een aparte treath dan zien andere mensen het ook is een leuk extraatje toch maare ook bedankt.. zijn er al foto's hoe de faceplate van CoD 2 er uit ziet ?
staat dat hier ook niet? >>> http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=79782&highlight=call duty faceplate
beetje goedkoop dat het hetzelfde is als het hoesje, als je een faceplate maakt doe het dan wel goed ...
shitt man late thread .. stond 2 weken gelejuh op www.gamez.nl ook al mrja hij bgon zown beetje eind maart tot midden aprill,..
het zou een mooie faceplate zijn,als de rest van de 360 ook te pimpen was,b.v een zwarte bovenkant.Nu staat het niet bij de rest van de case,dat is tenminste mijn mening.
Ik wist van deze actie, maar ik heb COD2 gewoon gekocht, die Faceplate vind zelf is wel mooi, maar je Xbox 360 wordt er lelijker van, ziet er heel goedkoop uit, je gaat toch ook geen COD2 frontje op je mobiel zetten en de rest gewoon wit?
Heb er niet zoveel last van, de 360 zo opgesteld dat je die zijkanten toch niet ziet. Dat ziet hij er wel mooi uit denk ik