Dit spel lijkt me erg gaaf. Ik heb hem ook op de Pc gespeeld en kan dus echt niet wachten tot hij uitkomt
De eerste Pc game die ik op HARD heb uitgespeelt zonder cheats Schitterend spel. Na de laatste missie dat je op de reichstag in Berlijn staat besef je pas dat er mensen zijn die dit echt hebben meegemaakt. Ik kan haas niet wachten op de 2de Pc versie ( United Offensive ) En de XboxVersie is geen Poort , er werkt zelfs een andere studio aan! Ken alleen nog beter worden
Ik heb gehoord dat hij op de PC super vet was. Die screens die ik gezien had vielen me eigenlijk wel een beetje tegen. Tuurlijk is sfeer en gameplay belangrijker maar ik vind wel dat de graphics gewoon optimaal moeten zijn voor de xbox.
Nog niet zo veel over de Xbox versie bekend, dacht ik. Op de (console) screens vond ik het er als drie keer niks uit zien. Heb de PC-versie, na 1x uitspelen had ik het wel gezien. Alleen aan de Russische campagne had ik echt lol, de rest was maar "spelen tot het leuk wordt". Goede graphics dragen ook (erg veel) toe aan de sfeer, btw.
Ik kijk er ook naar uit ! Als et goed is kan je toch ook een campagne met amerikanen spelen??? Of niet!!! Ik denk dat het dan erg moet opassen voor Brothers in Arms wat ook een erg goeie game gaat worden denk ik.
Zekers , als je eens nagaat dat het echt was , knallen voordat JIJ geknalt wordt. Is gewoon heftig, de sfeer is ook goed en de gameplay is gewoon zoals het hoort bij FPS
In de PC versie kan je Russen, Amerikanen en Britten spelen. Neem aan dat ze dat ook zo doen in de console versies. Brothers in Arms ziet er wat mij betreft een stuk belovender uit.
lijkt mij vet te worden hopelijk zorgen ze voor goede controls dan kan dit een vet spel worden en met xbox-live worden weer lange dagen
Precies, call of duty lijkt me wel vet maar kunnen ze mischien beter op de pc houden. Brothers in Arms is wel niet met britten en russen maar met de amerikanen word dat denk ik toch een stuk beter.
Kan je net zoals in de CoD op de pc bijvoorbeeld met alle wapens inzoomen door in dat richtkruis te kijken net zoals je in het echt moet doen zegmaar? Dat vond ik ook wel een van de kikkere dingen uit call of duty, ik ga deze zeker ownen... De style is trouwens ook belangrijk en de graphics
Geen idee, het is een vraag omdat ik dat zeker het kickste vind aan call of duty met de sfeer en de graphics..Dat inzoomen met de kar98(unscoped) en dan een headshot maken is zo onbeschrijfelijk... Dan own in hem zeker weten...En kijk ik er net zo goed naar uit als Halo2, alleen jammer(maar wel logisch) is er geen pre-order voor CoD: FH toch? Voorderest : Top Game