1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Ghosts

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 29 apr 2013.

  1. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Aangezien de verkoop van Call of Duty games de laatste jaren terugliep denk ik dat de makers door hebben dat ze moeten stoppen met continue dezelfde game verkopen.
    Aangezien ze een nieuwe engine gebruiken verwacht ik wel dat ze er wat moois van maken.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Bah die hele "wij hebben eindelijk een nieuwe engine praat" gaat nog werken ook...
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Een heel team van Ghosts :D

    [​IMG]
     
  4. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Waar blijft de trailer???
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dus trailer vandaag?
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Alleen als hij echt nieuw is, als blijkt dat het gewoon weer een nog iets verder opgepimpte versie van de Quake2 engine is heb je de poppen aan het dansen :+

    Maar dat verwacht ik niet, Activision weet ook wanneer de next-gen komt. En weet ook precies waar EA bijvoorbeeld mee bezig is met BF4

    Dus die zijn zich ook gewoon minstens net zolang al aan het voorbereiden op de sprong naar een ander platform. En daar hoort dan eindelijk ook een volledig nieuwe engine bij (waar ze vast al een paar jaartjes aan zitten te sleutelen)
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    De retailer en Gamespot dacht ik spraken over een next-generation engine, dus ze moeten wel.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    IW (IDtech3 ) Engine 6.3
    IW (IDtech3 ) Engine 7.4

    voila next-gen engine! :+

    Maar ik hoop dat er nu echt iets nieuws komt.

    Moet ook wel , ik heb die BF4 demo in 1080p60 gedownload bij Digital Foundry en op mn tv bekeken en als dat de standaard word voor games die rond de launch uit gaan komen zal iedereen die niet al op IDtech5, Cryengine3, UE4 zit de plank hard mis slaan denk ik :+

    Er moeten nu echt sprongen gemaakt worden en die oude tech gaat dat niet meer meemaken, hoe enorm hij in de afgelopen 7 jaar ook verbeterd is
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ze zullen waarschijnlijk weer met de nodige veranderingen komen ja. Ben bang dat de nieuwe next-gen engine dan weer 10 jaar gebruikt gaat worden :+

    Deze 2 video's komen van de GDC af. Activision heeft, schijnbaar, de nieuwe engine waarop voornamelijk COD gaat draaien al getoond.






    Laat de Ghosts trailer maar komen. Ben benieuwd of de huidige generatie nog de oude engine krijgt ... of dat we gelijk overspringen naar een nieuwe engine die er niet uitziet vanwege de oudere hardware :+
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    IDtech5 is ook goed mogelijk inderdaad. Ze moeten nu echt wel, want anders is het gewoon echt te lachwekkend voor woorden, wat het eigenlijk al is de afgelopen jaren.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Vind dat persoonlijk ook wel meevallen. Black Ops 2 vind ik geen lelijke game ... absoluut niet. Vond MW3 er grauwer en slechter uitzien. Enfin, vind de games van Treyarch grafisch wat beter.

    Hopelijk maakt Infinity Ward er met "Ghosts" geen zooitje van zoals ze met MW3 wel deden :emo:
     
  12. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
  13. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Die heb ik echt maar 4 uur gespeeld ofzo, en daarna weer verkocht. Black Ops 2 vond ik veel leuker om te spelen, maar nu speel ik ook eigenlijk alleen nog maar die zombie modus.

    Nee deze game ik niet kopen, of ze moeten echt met hele goede veranderingen komen.
     
  14. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Wapenskin in Black Ops 2 hint naar Call of Duty: Ghosts


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2013
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Volgens Twitter is de website fake. Staat geregistreerd op een persoon en niet Call of Duty.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    http://webcache.googleusercontent.c...om/2013/05/01/call-of-duty-ghosts-november-6/
     
  17. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    [yt]SQEbPn36m1c[/yt]

    Haha vet!

    21 mei dus full premiere en hij komt op Next Gen
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2013
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    21 mei you say?


    Nou duidelijk waar dat zal zijn he :)

    Ach...het staat in de trailer zelf ook...nou ben benieuwd.
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2013
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Microsoft zal vast iets exclusiefs geregeld hebben met Activision. Hoop dat het maar bij wat maps blijft :+
     

Deel Deze Pagina