1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty: Infinite Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 27 apr 2016.

  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ga IW echt niet kopen omdat CoD4 erbij zit. Erg spijtig dit. Ga nu even in een hoeke zitten janken, tot straks weer.
     
    Reckuuza en Xandorra vinden dit leuk.
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Morgen de campaign spelen :D
     
  3. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Hoe dat?
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Is een maand voor de release van IW al te downloaden. Je moet uiteraard een pre order hebben staan
     
  5. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Ah nice, even checken dan!
     
  6. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Damn wat ziet MWR er gruwelijk goed uit!! Vind het alleen jammer van sound changes van wapens, claymores etc
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Binnen een week ben je er weer op uitgekeken toch allemaal maps die al helemaal kapot gespeeld zijn:+
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Sowieso. Ga em ook niet direct halen want BF1. Wel door een foutje de code gekregen voor de SP dus toch lekker meegenomen haha

    Eerste cod die ik niet ga halen :eek: #besef
     
    Zumpelvelder, AnubisNefer en Servantes vinden dit leuk.
  9. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    die maand eerder spelen is alleen op de playstation of niet?
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  11. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Weer even wat gameplay beelden gezien van IW. Dat spel ga ik dus NIET spelen zeg, ik koop ieder jaar ook weer COD. Maar dit keer laat ik hem dus echt liggen.
    AW was verschrikkelijk, BOIII was wel wat beter dan AW, maar ook niet best. En nu ziet dit deel er ook weer heel naar uit...
    Alleen zou ik wel heel graag de MW: R spelen..

    Dat vroeg ik mij dus af, ik share games met een vriend (XBOX one, als hij een spel koopt komt ie automatisch op mijn xbox te staan), als we dan de versie halen met MW: R erbij, hebben we dan beide ook echt MW: R?
    Of MOET je echt de Disc versie dan kopen?

    Ik hoor het graag!
     
  12. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Voor digitale versie is natuurlijk geen disc nodig. Dus dat zou gewoon werken, ja.
     
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Voor mij ook de eerste CoD die ik niet ga kopen,... altijd elk jaar was ik van de partij. Enkel nu is het voorbij. Wellicht een praatgroepje oprichten??
     
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Voor mij ook de eerste CoD ooit die ik niet bij release ga kopen (en Finest Hour op de PS2).
    Nu zijn ze echt veel te ver gegaan met al die space shit.... (Eigenlijk is het vanaf MW 2 al dikke crap, alleen BO 1 ging nog wel.)
    En ze hebben nou CoD 4 remastered maar vergeten op de PC versie even alles wat die game groot heeft gemaakt. Geen mod support (zonder promod is die hele game geen flikker aan) en geen server browser, peaken zit er niet in en waarschijnlijk ook geen console waar je je m_pitch, fov etc. kunt veranderen.
    Battlefield 1 viel ook al zwaar tegen de beta, terwijl ik zwaar hyped was omdat WO I.. Teveel de arcadeness van Battlefront overgenomen imo.
     
  15. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    BO1 was mijn laatst COD die ik echt actief speelde. Heb MW3 nog wel op de release gehaald maar na 2 dagen weer verkocht.

    Laatst voor de grap BO3 van een vriend geleend. En wat hebben ze deze serie (voor mijn gevoel) verkracht zeg. Moest wel even wennen omdat ik Battlefield gewend ben... maar damn..

    Wil die MW1 Remastered ERG graag spelen. En zou er best nog €40 voor willen betalen (zo goed is MW1 ja).

    Maar €80-90 betalen....zodat ik met tegen zin ook nog Infinite Warfare erbij krijg... hell no !!

    De Die-hard COD spelers zullen toch wel €80-€90 uitgeven. Maar eigenlijk moet je deze shit gewoon volledig boycotten.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  16. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Gister de multiplayer gespeeld op firstlook. Ik ben wel erg te spreken over de gameplay en setting. Erg tof. Komt zeker in huis. En de remastered moet ik ook hebben
     
  17. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Call of Duty IW is gewoon Black Ops 3 met nieuwe weapons en paar nieuwe maps. Ik hoef hem niet.
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Wat een rommel, kan CoD niet lekker uitsterven en een andere ontwikkelaar met een betere soortgelijke game komen! :+
     
  19. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat hadden ze toch gedaan.. met Advanced Warfare hahaha nou dat was ook geen succes!! :D

    Zolang de kleine kinderen Call of Duty blijven kopen, blijven ze het uitmelken.
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Weer zo een leuke reactie zonder ook maar 1 seconde gespeeld te hebben:F:

    Nog even kijken of ik aan een beta code kan komen zonder ergens een preorder te moeten plaatsen. Weet wel vrij zeker dat ik hem ivm BF1 toch niet ga kopen
     

Deel Deze Pagina