1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty: Infinite Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 27 apr 2016.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    CrazY en sssilly vinden dit leuk.
  2. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    Hopelijk wordt de remake wel een stand alone game!
     
    Tim vindt dit leuk.
  3. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Wat ik me afvraag: Dan zie je zo'n filmpje waarin het development team aankondigt te hebben geluisterd naar de fans etc.....

    Ik heb nergens fans zien posten dat ze een Space-editie wilde......
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik pik nog een traantje weg. De goede oude tijd! :'-(:'-(:'-(:'-( DEMN FEELZ
     
    Oujdi en Lethal AK47 vinden dit leuk.
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Tja, dat waren nog 's tijden!


    Ze hebben misschien wel geluisterd naar de fans, alleen de verkeerde...
     
  6. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Dat is wel te hopen idd. Straks is deze nieuwe versie alsnog een succes vanwege de bijgeleverde remaster.....
     
  7. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Tja, dit was wel te verwachten. Fans wilden vernieuwingen zien. Kan me herinneren dat men toen om MW2 & MW3 & GHOSTS gingen zeiken dat het meer van het zelfde was. Nu proberen zij wat anders, is het ook niet goed. Enige wat belangrijk is dat ze dat 'EXO' gedoe weglaten. Hopelijk gewoon 'boots on the ground'. We zullen zien...
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wat vernieuwd Infinite Warfare dan precies? Niks. Of ik moet het niet zien? Ze proberen gewoon helemaal niets anders. Ja, dat we nu in de campaign lekker de ruimte in kunnen vliegen. Nou nou, poe poe. Net zo revolutionair als in Ghosts dat we konden zwemmen. Dat was de shit.

    Enige wat ik zie is nog meer future-meuk (Hallo BO2, BO3 en Advanced Warfare). Nee, ik word niet warm van de trailer. Alles behalve zelfs.

    COD is gestorven (voor mij) na MW3. De drang om dingen te behalen (zoals max. Prestige) werd hard de kop ingedrukt met MW3. Verschrikkelijk spel ... bah.

    MW3 was schijt (lees, MW2 in een MW3 jasje, wauw! Wat een vernieuwing in de game he?) Ghosts was dunne schijt, Advanced Warfare was walgelijk. Met BO3 vermaak ik me van tijd tot tijd...
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik vind dat je nog redelijk positief bent @Rampage mijn bril is helaas minder roze! :p;)
     
  10. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik begrijp heel goed wat je bedoeld. 'Space thema' is ook niet mijn ding. Heb niks met SCI-FI. Ben ook blij dat ze met de Remastered versie komen van COD4.

    Maar het is nog te vroeg om te oordelen. We hebben nog geen gameplay beelden gezien van de Multiplayer. Blops 3 bleek achteraf ook wel mee te vallen. :)
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik hoef geen gameplay beelden van de MP te zien om een oordeel te vellen over Infinkut Warschijt. Echt niet. Dit ziet er gewoon bagger uit.

    Heel simpel. De gameplay in de voorgaande COD's zijn waardeloos. Verschrikkelijke lag online (wat met elke nieuwe editie erger lijkt te worden) en dan heb je ook nog zoiets als Lag-Compensation. Waarom? Zodat de noobs die er geen flikker van bakken de game blijven spelen omdat ze een oneerlijk voordeel krijgen door de fucking game? Rot op.

    Dedicated Servers zijn ZWAAR nodig voor dit soort games. Ben zwaar klaar met die onzin dat als ik iemand zie, een magazijn leeg, ineens spontaan dood neer val door iemand die z'n kogels om de hoek kan buigen.

    Wat is dit? Call of Duty : Wanted? Featuring Angelina Jolie?
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2016
    ExoSkeleton en Gainesis vinden dit leuk.
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328



    Enkel de laatste 15 seconde zijn boeiend... Echt, grafisch ziet dit er toch uit als een hoop stomende stront? Kom op zeg...
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol het beste van de trailer is het laatste gedeelte met de remaster haha.
     
    Gainesis vindt dit leuk.
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dat dus...

    En welke forrest-retard heeft die cover over de trailer heen geplakt? :mad: Met MW3 zijn ze zachtjes de naam COD gaan verkrachten. Maar t'is nu echt anaal zonder spuug geworden. Holy shit. Keek de trailer in 1080p ... en dan nog textures die zo uit het jaar 1996 kunnen komen.
     
  15. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    En dan te bedenken dat volgend jaar Sledgehammer weer aan de beurt is met Advanced WF 2 :D
     
  16. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik zag wel een soldaat in de trailer met 'Atlas logo' op z'n rug. Wel vreemd...

     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    COD 4 heeft dus MP nice. Nu maar hopen op stand alone versie van die game! Want infinite kan aan mijn schrale zak roesten!
     
    sssilly vindt dit leuk.
  18. Rebel112

    Rebel112 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    22
    Wat dachten ze daar? "Lets rape CoD!"
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik heb het gevoel dat er daar helemaal niemand nadenkt.
     
    Rebel112 vindt dit leuk.
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    :eek::eek::eek:

    CoD4 ziet er zooooo fucking goed uit. Fuck die hele Infinite Warfare

    Ik zie trouwens wel gewoon exo movement in de trailer
     

Deel Deze Pagina