1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty: Infinite Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 27 apr 2016.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ja, ik verwacht ook wel dat ie los te koop komt, zo gaat het immers altijd met hun exclusieve dingen :+
     
    McSparkle vindt dit leuk.
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Koppelverkoop is illegaal in Nederland trouwens, en de meesten lijken Modern Warfare Remaster te willen, en geen interesse te hebben in Infinite WF. :p

    Daarnaast zal Activision wel zo greedy zijn om iedereen te willen dwingen de dure Special Edition te kopen, maar ongetwijfeld komt daar een ongelooflijke negatieve backlash op vanuit de community, en misschien zelfs wel in de reviews, helemaal als die Remaster beter blijkt te zijn dan de nieuwe game.

    Dus nogmaals, hij komt gewoon los verkrijgbaar als download. Wellicht niet meteen, maar zeker na een paar maanden.
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Zeker niet na een paar maanden. Gewoon nooit :) Geloof me maar.

    Anyway ... 80 euro voor COD + COD4:R? Nee dank je.

    Doei COD.
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Eigenlijk is het gewoon € 80,- voor COD4 Remaster waarbij je gratis Infinite Warfare bijkrijgt. :+
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het zijn en blijven gewoon geldwolven daar!
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Gewoon geduld hebben, dan betaal je nooit teveel. Een week geleden wist je nog niet eens dat die Remaster zou komen, dus gewoon lekker relaxen, wachten, en straks eens voor een mooi prijsje oppikken... ;)
     
  8. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Gears of War Ultimate Edition (Gears 1 Remastered zeg maar) was 35,- euro en daar kreeg je later, toen Backwards Compatibility kwam, nog gratis Gears 1, 2, 3 en Judgement voor de X360 voor.

    En hier moet ik 80,- voor betalen? Fuck die shit.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Geweldige reactie's van de ontwikkelaars van Battlefield...
    Je kan veel zeggen maar het klopt wel. Dat je na tig jaar nog steeds op dezelfde schijt engine zit is onvoorstelbaar eigenlijk. Sure, 1080p en 60FPS ... maar een upgrade zou toch mooi zijn.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    ... en deze ... o, deze. Hier ben ik het echt mee eens.

    [​IMG]
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik hoop dat deze COD gewoon weer "leuk" word. Niet teveel onzin erin ... maargoed, ik heb de trailer gezien en grafisch is het nou niet echt een pareltje :mad: Misschien dat deze game online de Titanfall kant op gaat? Grote multiplayer met voertuigen of weet ik het ...

    BO3 speelt nog steeds lekker ... maar online is het echt te wisselvallig. Heeft 0,0 met skill te maken als mensen om je heen warpen, koffie kunnen zetten ... nog even kunnen poepen op het gemak. Dedicated Servers is een must ... zeker nu. Of verbeter de matchmaking. Ping boven de 100? Dan in een lobby met mensen met eenzelfde soort ping.
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Het zal me anders niks verbazen... Ze komen nooit hun beloften na. Er zouden ook geen wapens in de care packages komen, en die hebben we nu ook.

    CoD4 is straks gewoon te downloaden. In het begin koopt iedereen de dure versie omdat ze CoD4 willen, en na een paar maanden zal hij gewoon in de store staan.
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    In de officiele Q&A van Infinity Ward staat dat deze niet los verkocht gaat worden. Duidelijker dan dit kan het niet denk?
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Gaan ze ook niet doen, zijn gewoon ratten. Ze willen het complete pakket aansmeren en je opzadelen met dat nieuwe pareltje van ze! :+
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    COD 4 is gewoon heilig. Ik heb zeker vertrouwen in Raven-Software dat die de game prima oppoetsen hoor.

    Ze bieden COD4:R aan samen met Infinite Warfare. Oftewel, mensen kopen IW voor COD4:R. Misschien toch wel handig? Als IW weer compleet afgebrand word (zoals Ghosts) dan koopt niemand deze editie. Door er nu de remastered versie bij te mieteren ben je er (bijna) zeker van dat dit gaat lopen als 'n tiet.
     
  17. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Als die remaster gewoon een extra was bij de basegame voor 55 euro dan had ik erover willen nadenken. Daar had ik sympathie voor kunnen hebben en dan was het eigenlijk een heel aantrekkelijk pakket. Het feit dat ze je nu echt een duurdere versie door je strot willen duwen als enige optie staat mij echt tegen.

    Ik ben geen econoom, maar ergens heb ik het gevoel dat die remaster bij de basegame uiteindelijk voor meer geld zou zorgen dan de weg die ze nu inslaan.
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    NAtuurlijk is dit zo. Als je diverse fora er op na leest is de Remaster nu al populairder dan de nieuwe COD game zelf.

    /Edit: Ik blijf erbij; Ze smeren iedereen eerst de dure versie aan met COD4 erbij 'omdat hij niet los uitkomt' en als ze binnen zijn releasen ze de game alsnog apart.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Als je het juist met deze eens bent waarom ben je dan al zo aan het zeiken over de Game?Je hebt nog geen ingame beelden gezien dus we weten niet hoe het gaat spelen

    Nu trekt de setting mij zelf ook totaal niet maar als de Gameplay gewoon goed is kan ik daar wel mee leven.
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Er stond volgens mij in het begin van BO3 in de FAQ dat er alleen cosmetische items in supply drops zouden zitten en dat is ook niet waar gebleken ;) Ik geloof best dat ze nu niet de intentie hebben om het los uit te brengen maar als de verkopen gaan tegenvallenbdan komt hij vanzelf wel te koop

    Oops dubbelpost
     
    McSparkle vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina