1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Call of Duty: Modern Warfare 2] Glitches, complaints en hacks

Discussie in 'Algemeen' gestart door 1var, 19 jan 2010.

  1. 1nfinity

    1nfinity Show your Skill

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    zielig :+
     
  2. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    jups, en niet de ammo kist pakken dan is glitch gestopt.:lol:
     
  3. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dus zegmaar elke keer over dat muurtje heen, granaat werpen, pakketjes pakken en weer over dat muurtje heen. En dan weer alles herhalen? Best irritant, konden ze geen simpelere glitch ontdekken :+
     
  4. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, ik vind het ook wel erg veel moeite, en je moet 2x snel op die dpad klikken, pff, vermoeiend hoor :+

    Dit is trouwens hoe ie echt werkt, tis net een beetje anders:

    [yt]D87XxbvVbK4[/yt]

    (Waarom lukt het insluiten van het filmpje niet? Moet ik het nog tussen tags zetten ofzo?)
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2010
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Je moet enkel het video ID tussen de yt en /yt tags zetten. De rest van de referrer of link maakt niet uit. Bij je voorbeeld is dat dus hetgene in bold.
    Dit is normaal je filmpje;

    [yt]D87XxbvVbK4[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2010
  6. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    [yt]D87XxbvVbK4[/yt]

    EDIT: dat werkt, bedankt ;)
     
  7. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Werkt deze trick ook met Emergency Airdrops?
     
  8. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    ja werkt.
     
  9. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    :):
     
  10. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb m even geprobeerd in Split Screen met 2 controllers, met Ammo werkt ie ook, alleen moet je dan eerst dood gaan en dan krijg je pas weer CP, maar dan kun je weer vrolijk verder gaan :p
     
  11. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Dus als je doodgaat kun je gewoon vrolijk doorgaan met Emergency airdrops, CP, en sentry guns?
     
  12. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Het werkt gewoon hetzelfde als wanneer je gewoon een cp of andere reward krijgt, die behoud je wanneer je dood gaat en door die glitch kun je dan dus verder blijven gaan met de glitch omdat dat een oneindige cirkel is, het kost wel tijd en moeite en je wordt makkelijk gekilld natuurlijk. Het enige verschil is dat je wanneer je een ammo cp krijgt je eerst dood moet gaan voor je weer een cp krijgt, bij de andere rewards in een cp kun je meteen verder gaan. Je moet het maar eens proberen in split screen met 2 controllers als je wilt zien hoe het werkt. Maar die patch die vandaag komt, die was toch alleen voor pc? Of toch ook voor Xbox? Dan is de glitch er mss al wel weer uit, alhoewel ie nog wel vrij nieuw is natuurlijk.
     
  13. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik had daarnet de challenge dat je 5 mensen kilt met 1 predator missle, terwijl ik er maar 1'tje kilde :D Niet echt een glitch ofzo maar toch
     
  14. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb ik ook op die manier gekregen. Volgens mij krijg je hem ook als je er vijf killed in 1 ronde oid.
     
  15. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, dat had ik ook, ik killde er geloof ik 3 tegelijk, mss had ik er al 2 gekilld met Predator, dat weet ik niet meer.

    Net had ik zo'n raar potje, ik was heel goed bezig op scrapyard, dik in de plus, twee irritante gastjes die me probeerde te dissen terwijl die ene gast op 0-0-7 stond 8) Ineens lag, dus ik denk, hij gaat nieuwe server zoeken, neej, hij knalt terug naar de lobby met mededeling server connection timed out, ok, dat gebeurd ook wel eens, wel super kut, maar hij laad gewoon automatisch weer terug naar Scrapyard, waar het potje nog bezig is en een groot deel gewoon aan het spelen is en zn punten nog heeft, maar ik was alles kwijt, nou dat is fucking kut.
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2010
  16. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat had ik ook.. elke keer als ons team beter speelde dan de tegenstander ging het ineens laggen als een gek.. zou iemand zo flauw zijn om zn kabeltje dan even half uit de router te trekken?
     
  17. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Pff.. gister zo'n stomme mongool met een CP glitch. Ik werd KNETTERGEK van hem. Zn eindstand was 97-7 ofzo met Groundwar/TD.
     
  18. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik las net een bericht van 19 januari in het multiplayer topic met de fixes van de patch, maar daar staat niks in over de nieuwe CP-glitch, gaan ze die wel patchen?
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
  20. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Das wel vreemd dan, en aan die negatieve xp hack kunnen ze ook al niet al te te veel doen, je moet maar zorgen dat je snel genoeg al je stekkers en kabels uit de contacten trekt om de hack ongedaan te maken. Goed gedaan, IW!!
     

Deel Deze Pagina