1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 10 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    okay, voor de duidelijkheid

    assault package: stacken de killstreaks, dus net als mw2, als je dood gaat moet je opnieuw beginnen met je streak.

    support package: stacken ze niet maar je mag dood gaan en kan dan gewoon verder met opbouwen, het maakt ook niet uit hoe vaak je doodgaat, hij blijft opbouwen tot de hoogste streak die je hebt ingesteld en daarna reset hij pas weer.

    verder word er door de grote jongens (hutch, seannaners....) gezegt dat het spel net als mw2 speelt, zelfde snelheid en actie.

    hellaas denk ik dat het spel dan toch een grote teleustelling gaat worden voor ons allen. (behalve voor de kinderen die elke MP verzieken door niet te spelen zoals bedoelt)
    wrm?

    assault package: doordat je killstreaks stacken gaan er weer continu mannetjes in hoekjes zitten campen om hun vliegtuigje te krijgen en een zo hoog mogelijk K/D op te bouwen zonder daadwerkelijk iets te doen. vooral in objective games zal je dit dan extra vaak zien.

    strike package: ik verwacht dus dat diezelfde kinderen ook misbruik gaan maken hiervan en je dus dalijk van die ventjes hebt die dus met zijn allen juggernaut zullen nemen. zie het als de riotshield gastjes van mw2 maar nu als juggernaut, not fun.
     
  2. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga toch niet voor een paar noobs zo'n mooi spel laten liggen! |:-

    Zoek een goede clan en wh00p ze met je maten man.
    Wees blij dat het weer op dat uberspel MW2 gaat lijken, ik ben echt super de puper enthousiast! \o/

    Dit najaar is echt ein super najaar, dan mag COD best wel een klein beetje tegenvallen :9 Kom ik misschien ook nog een beetje aan andere spellen toe haha
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    12 kills is de max en de reward zijn lang niet zo sterk meer als voorheen. En voor de mensen die alleen met streaks kills kunnen maken > SAM!!
     
  4. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Sam is een baas idd wordt een standaard streak voor mij :cool:
    En Campers heb ik niet echt last van. stun plus semtex in zijn hokje en kebang.
     
  5. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    ik zit weer mw2 te spelen, beetje oefenen voor mw3 :D Dat is echt lang geleden, maar wel weer vertrouwd zeg :D
     
  6. Stix21

    Stix21 Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook weer begonnen met MW1 en week terug MW2 voor de 12e keer uitgespeeld. Hij blijft nog niet vervelen, ben zo siked voor 3!!
     
  7. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog een aantal Spec Ops missies (een heel groot aantal }:])

    Heb je zin om die ff te clearen?
     
  8. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, die sp heb ik ook veel gedaan, vooral pripyat missie van mw1. Ben nu met de mp bezig van mw2, echt vertrouwd weer, bo heb ik uiteindelijk toch minder gespeeld in de mp en de sp nog helemaal niet gespeeld, die wil ik ook nog spelen.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Over een week of twee misschien. Heb net alles voor 3 vrienden gehaald dus heb ff geen zin meer :)
     
  10. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe het wel, kan vanavond van 7.30 online komen

    Gamertag: xPerfectReloadz:D
     
  11. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg niet dat ik hem laat liggen, ik zeg alleen dat MW2 mij supergehyped had, iedereen, maar na 3 mnd was de fun er gewoon uit. verder heb ik geen tijd voor clan en speel voor objective, k/d boeit me niet en is rond de 0.70 of 0.80. IW is gewoon niet zo snel met fouten eruit halen. drm

    ik hoop idd dat ze goed generfed zijn, we zullen et wel zien

    het is onmogelijk om cod te spelen zonder last te hebben van campers, die stun en semtex werken alleen als je weet waar die zit, wat dus in de meeste gevallen betekent dat hij je al keer te grazen heeft genomen. en dan heb je nog van die ubercampertjes die dan net ergens anders gaan zitten, ik heb dus geen zin om achter elke grasspriet te kijken of daar niet zo'n dodo zit
     
  12. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    De laatste deathstreak is best lelijk. Last stand+C4.... Hoe bedoel je, call of duty wil slechte mensen zwaar helpen:+
     
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Fack, twijfel tussen ps3 of xbox versie, nu met elite is er toch geen exclusiviteit meer mbt de map packs ...
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Xbox live en Xbox controller. Die 2 dingen nemen gelijk al je twijfel weg, x360 versie it is. :)
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nuf said! Betere controller, betere verbinding, minder cheaters, geen netwerk dat weer gehacked wordt, moet ik nog door gaan? ;)
     
  16. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ook eerder DLC dan PS3 :)
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Denk ook dat er meer spelers zijn die het op de X360 spelen.
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ben gewend geraakt aan de ps3 controller met Black Ops. Alle andere cods heb ik op de xbox gespeeld.

    Das waar!

    Eerder dlc, denk ik niet .... er is straks toch geen verschil meer als je ELITE neemt?

    Das ook waar, de laatste map-pack van Black ops op de ps3 had ik last om in een game te komen, lange wachttijden......
     
  19. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Sorry als dit al gevraagd is, maar ik zag dat je bij een abonnement op Power Unlimited nu Modern Warfare 3 er gratis bij krijgt... Heeft iemand enig idee of je de game dan ook op de release dag ontvangt?
     
  20. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is met dat soort aanbiedingen vrijwel nooit zo. Heb je bijvoorbeeld ook altijd met Football Manager en de VI. Krijg je hem ook vaak 2 weken daarna ofzo.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina