1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 10 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    True, maar ik ga niet 24/7 voor killfeeds... Meestal kan ik failures op YT gooien (check mijn channel maar xD), want ik krijg triple hitmarkers, split quad feed of triple feed en hitmarker voor quad feed... Ik ga me meer met editing bezighouden, totdat ik wat meer geld heb =P
     
  2. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Kan je channel niet vinden, linkje?
     
  3. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    iDarkRuler, te lui om te linken =)
     
  4. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor wel vaker van die actie's bij GameMania, maar die twee games inruilen maakt niet uit welke Xbox 360 games dat zijn? Want ik heb hier nog Far Cry 2 en Bully liggen die ik erg graag kwijt wil... :D
     
  5. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal twee recente.

    :b:
     
  6. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Hè verdorie... Daar heb ik dus niks aan. :mad:

    Sent from my Samsung Galaxy GT-I9000 using Tapatalk
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Hoeven geen recente te zijn. Beide games moeten minimaal 20 euro opleveren. Staat gewoon in hun voorwaarden.
     
  8. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    8)
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    hahahaha_O_
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zieke gast :)
     
  11. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ben benieuwd wat er op FirstLook gaat gebeuren qua MW3, Robert Bowling is er bij.
     
  12. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze laten als het goed is een SP level zien. Of die ook speelbaar is zie ik morgen. :)
     
  13. Zaitsev38

    Zaitsev38 Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hij erbij is zegt toch niet zoveel? Overal waar het over MW3 gaat is hij aanwezig.
     
  14. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    doen ze echt niet moeilijk over. ik had vorige keer 7 kutspellen(fifa 6, king kong, rockstar tabletennis, saints row 2 die kapot was) geruild voor guitar hero 5 en halo odst
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Helaas zit er bij deze spellen niemand op te wachten :)
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    *twijfelt weer.

    Ik heb nu COD4 gespeeld, die ik tof vond en MW2, die ik ook wel tof vond maar na 4 weken heb weggedaan omdat ik helemaal schijtziek werd van al die killstreaks. In hoeverre lijkt dit spel nu op MW2? Het grootste nadeel van deze vond ik, zoals ik al eens eerder heb gezegd, dat je enkel naar boven moest kijken en niet eens de tijd had om voor je te richten. Echt compleet waardeloos zo simpel dat het was om hoge killstreaks te halen.

    Als het namelijk zo is dat er niet om de seconde een nieuwe chopper/AC de lucht in gaat dan wil ik het eigenlijk ook wel weer proberen, mede omdat die survival me wel aanspreekt. Ook wordt het dan waarschijnlijk de hardened edition, dat premium spul en die mappacks zijn best wel handig.

    Maar als het meer op MW2 lijkt dan op COD4 dan gaat het hem niet worden denk ik.
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Van de Killstreaks? Je speelde dat spel 24/7 destijds 8) Je staat nu nog steeds boven mij, met je ranking van destijds. Als je nu MW3 uitstrijkt over een aantal maand en niet alles in 4 weken stopt :+
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja dat kan ik dus niet, heb niet voor niets 2 weken vrij genomen in november :+
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha jij hebt zo'n aparte manier van games spelen _O_. Cookie for president! We moeten gewoon allebei mw3 kopen. Kunnen we die geweldige tijden van vroeger weer herleven, zoals in MW2, Blur en Reach. Gouden tijden <3 Hetzelfde niveau qua gamen, en elkaar de hele tijd dwars zitten!
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Haha, met Blur en Reach ook, na 2 weken was ik met Blur al aan mijn 3de playthrough bezig en over Reach zeg ik maar niks :+ Als ik een spel tof vind en ik heb de tijd ervoor dan ga ik het niet doseren. Nu waren dat wel andere tijden, inmiddels heb ik véél minder vrije tijd dan toen en 's avonds heb ik sowieso weinig zin om de box nog aan te gooien.

    Maar haal jij hem? Voor mij wordt het dan SR3, Halo en deze, dus dat is wel meer genoeg, de rest laat ik dan schieten.

    Mocht ik hem halen en weer zat zijn dan doe ik hem dit keer ook niet weg, neem dan wel gewoon een pauze zoals ik met Reach ook deed. Niet dat ik de Hardened edition überhaupt weg zou doen.

    Klopt die msn in je profiel nog trouwens? Scheelt weer wat offtopic hier O-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina