1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty: Modern Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 30 mei 2019.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    In het verleden is dit bij CoD idd wel een mis gegaan maar toe was het volgens mij de ontwikkelaar die gezegd heeft dat er alleen cosmetische DLC er in zal komen en heeft Activision dit achteraf terug gedraaid. Nu heeft Activision het zelf aangegeven dus wat dat betreft heb ik er nu wel meer vertrouwen in want de backlash die ze gaan krijgen als ze dit ook terugdraaien is denk ik voor hun ook niet te overzien
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  2. Bobst27

    Bobst27 Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    58
    Ik vind de single player echt heel erg goed.
    Veel afwisseling, goed verhaal en indruk makende momenten. Je gaat je echt inleven in een personage.

    De multi player vind ik ook goed. je moet er even een beetje achter komen hoe je het beste kan spelen ivm de vele campers en claymores. Maar als je het dan eenmaal door hebt dan speel het erg lekker en verslavend. Ben ook erg te spreken over de weapon customization, heel uitgebreid en werkt goed.
    Nu hopen dat er snel wat leukere maps bij komen. Er zitten me toch een paar kut maps tussen.
     
  3. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Wel eens? Het is zo'n beetje bij elke Activision release wel mis gegaan. Keer op keer zijn er toezeggingen gedaan die later verbroken werden. Of b.v. op het moment van release geen lootboxes (toont goed bij reviews) en een tijdje daarna via een update wel. Of een remake releasen waarbij later pay to win wapens worden toegevoegd.
    Geloof je nu echt dat uitspraken van ontwikkelaars over microtransacties, lootboxes e.d. gedaan worden zonder dat Activision hiervan op de hoogte is?
    Keer op keer is daar backlash over geweest en keer op keer veegt Activision daar hun reet mee af. Ja, tijdens de release van een volgend spel wordt er weer even 'goed' gespeeld.

    Misschien ben ik sceptisch, echter heeft Activision het daar ook naar gemaakt, maar ik geloof geen donder ervan dat het alleen bij cosmetics blijft. Misschien het eerste seizoen van de battle pass. Maar seizoen 2?...
    Kijk ook hoe ze dingen verwoorden he; 'All functional content that has an impact on game balance, such as base weapons and attachments, can be unlocked simply by playing the game.'
    all functional content, ok, dat ziet er goed uit. Bij Base weapons gaat bij mij inmiddels een belletje rinkelen. Waarom specific dat zo zeggen?, waarom niet alle huidige en toekomstige wapens. Of is dat misschien omdat ze dan later pay to win elementen kunnen toevoegen via Gunsmith en dan kunnen zeggen 'ja maar het was alleen voor base weapons'.
    Ik geef toe dat dit misschien vergezocht of alu-hoedje overkomt. Maar dit is Activision.....

    En ik wil helemaal niet zeggen dat je Modern Warfare niet moet kopen of geen lol mee kan hebben (ik twijfel zelf b.v. om hem te halen ondanks dat de demo mij een beetje tegenviel, maar ik wacht even). Maar laten we alsjeblieft op onze hoede blijven en juist niet Activision het voordeel van de twijfel geven. Want dat verdienen ze gewoonweg niet meer.
     
    Reson vindt dit leuk.
  4. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik vind eigenlijk alleen de map met die brug kut, omdat je 3 kilometer moet lopen vanaf je spawn voordat je iets tegenkomt (vaak een sniperkogel). Vind de overige maps eigenlijk best wel oke :) Vooral de kleinere maps. En er zitten nog meer maps in maar die spelen we nooit (alleen beschikbaar in Realism en Gun Game)
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Piccadillly (iig in TDM en Dom) is toch wel een van de slechtse CoD maps ooit. De brug map in dom is ook heel slecht omdat je in princiepe altijd aan het spawn killen (of gekilled) worden bent. Aniyah Palace (ofzo) is zelfs voor 10 vs 10 veel te groot en iedereen zit in de palace te campen. Dit zijn imo de 3 ergste maps maar verder zijn er nog een stuk of 3 die imo zeker niet top zijn. Alleen Grazna Raid en Hackney Yard zijn imo echt wel leuk
     
  6. Bobst27

    Bobst27 Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    58
    Ja dit is kut ja.
    Die map in london is ook niet echt een succes. "ENEMY AT THE BUSSES"
    En ik vind persoonlijk die map met de grot ook wat tegen vallen. Vooral het gedeelte in de grot. De licht verandering van buiten naar binnen (en andersom) in de grot vind dan juist wel weer mooi gemaakt. Los van het feit dat je niet ziet of er iemand in de grot staat vanuit buiten gezien.
     
    Tim vindt dit leuk.
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Wat mij betreft mogen de DLC maps allemaal fan favorites uit MW1-3 zijn :)
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  8. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Helemaal mee eens!!!! Daar heb ik zelfs nog wel geld voor over.....
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Een soort variant op Carentan, maar dan hedendaags zou ik graag een keer willen. Beste Call of Duty map aller tijden. :9
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Die map is zo'n beetje in de helft van alle COD games gecycled en opnieuw als DLC verkocht.
     
  11. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Ok, paar keer co-op geprobeerd. WTF! is dit überhaupt te halen. De vijanden komen van alle kanten en overal juggernauts. Is leuk om te doen met vrienden, maar we hebben het nog nooit gehaald.
     
  12. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Shotguns overpowered 50 meter wauw.....
     
  13. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Alleen de 725. Maar echt 'overpowered' is hij niet als je er bijvoorbeeld een M4A1 tegenover zet.
     
  14. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Van 40 meter een oneshot krijgen van een shotgun is niet normaal..
     
  15. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Dan gebruik je hem toch? Veel plezier op Euphrates Bridge alvast.
     
  16. Bobst27

    Bobst27 Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    58
    Heerlijk ding die shotgun
    Samen in een klasse met de M4A1 en claymores en je bent iedereens nachtmerrie
    Maar ze hebben die shotgun per ongeluk in de verkeerde klasse ingedeeld. Die had bij de sniper klasse moeten staan:D
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    90% van de spelers doet dit ook en dit is ook de reden dat ik echt niet langer dan een uurtje ofzo kan spelen. Je wordt er helemaal gek van
     
  18. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Hier wordt je alleen gek van als je eigenwijs om hoekjes blijft rushen. Als je toch weet dat claymores populair zijn moet je gewoon wat voorzichtiger zijn. En als je zelf met een M4 speelt en je raakt gefrusteerd dat je steeds door een M4 gekilled wordt... tja.

    Al vind ik wel dat de M4A1 en de 725 wat meer generfed mogen worden (M4 meer recoil en minder range, 725 minder range) omdat alle overige wapens in de game nu een beetje zinloos zijn.
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Speel zelf bijna niet met de M4...meer met de Kilo/AK47. Voorzichtiger spelen heeft er weinig mee te maken, je ziet Claymores gewoon lastig te zien en hebben een veel te grote blastradius (als ze meteen achter een gesloten door geplaatst worden kun je er niets aan doen). Feit dat je een nieuwe Claymore krijgt als je dat ammo kistje gebruikt helpt ook niet mee

    Mooi voorbeeld:
    https://www.reddit.com/r/modernwarf..._just_hack_it_cant_reach_it_ill_stun_it_dont/
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik speel deze game (nog) niet maar die range haha, dat klopt echt niet.
     

Deel Deze Pagina