Call Of Duty, MOH Rising Sun, Man of valor

Discussie in 'Algemeen' gestart door undertaker_fm, 10 jun 2003.

  1. undertaker_fm

    undertaker_fm Active Member

    Berichten:
    353
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke game zal het beste worden volgens jullie?

    Ik denk Man of Valor. omdat ik wat ik gezien heb deze game toch wel de mooiste graphics heeft.
     
  2. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    alle drie de games zijn afkomstig van de makers van MOHAA maar dat team is uit elkaar gevallen in drie teams.

    Ik denk dat zelf Men of Valor het mooiste word maar wat ik gezien had van Medal Of honor Rising Sun was ook niet gek jammer genoeg waren dit alleen de filmpjes.
     
  3. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Wanneer komen deze drie games uit btw??
     
  4. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Rising Sun ergens op het eind van 2003 en Man of Valor in het eerste kwartaal 2004, andere weet ik niet.
     
  5. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zet mijn geld in op Call of duty. Omdat hier bijna heel het mohaa team mee bezig is en omdat Europa mij meer trekt. Het enige nadeel is het been there done that.
     
  6. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben persoonlijk heel benieuwd naar MOH - Rising Sun, lijkt me wijs om MOH te co-oppen en de setting bevalt me wel
     
  7. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Zijn er al filmpjes te zien van deze 3 games? Want ik heb alleen nog maar Rising Sun gezien bij Gamekings. En dat zag er vrij goed uit moet ik zeggen. Precies Pearl Harbour. :D
     
  8. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    ik verkies gameplay toch boven graphics hoor.....maar goed ik weet zelf nog te weinig om een goeie keuze te maken, maar call of duty valt denk ik als 1e af, omdat ik met MoH wel genoeg in Europa heb gezeten....lijken de settings van Men of Valor en Rising Sun me toch leuker :)

    en ja, dat filmpje bij gamekings was superrrrrwreed (alleen jammer dat het een presentatiefilmpje was en geen ingamefilm)

    Krijgen ze btw allebei xbox live ?

    mzzl
     
  9. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Men of Valor gaat wel Live.

    Rising Sun volgens mij niet omdat hij door EA word ontwikkeld, en EA heeft een contract ofzo dat ze geen online games voor de xbox mogen maken dacht ik.

    Weet iemand of Call of duty online gaat?
     
  10. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik dan voor men of valor kies, vooral voor de setting dan
    dat lijkt me wel wat :D
     
  11. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    call of duty vond ik er echt gaaf uitzien, vooral de tactische mogelijkheden... maar als er geen live bij zit kies ik denk sneller voor men of valor
     
  12. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16

    Klopt maar op de PS2 gaat ie wel online. 8) Misschien niet zo interessant voor de meesten hier, maar wel voor mij. Aangezien het een multi-platform game is zullen de graphics toch niet zoveel verschillen dus koop ik deze wel op de PS2. De andere twee games koop ik dan weer wel voor de XBox... als alle drie de games tenminste goed blijken te zijn uiteraard.
     
  13. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat komen dr toch veel shooters op Xbox!!!!

    Sorry deze drie zijn niet de keuze van mij!

    Als snel komende release kies ik painkiller (voorlopig :confused:) Xbox-exclusive (ok ook op pc, maar nog!)

    Daarna ga ik voor de tactiek shooter OF2. Komt denk ik nog lang niet uit, maar deel 1 was echt te gek!
     
  14. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    ja het wordt echt gewoon te moeilijk om te kiezen: Er komt in korte tijd uit:
    Rainbow Six 3:
    SWAT:Global Strike Team
    Operation Flashpoint:Cold War Crisis
    Men of Valor:Vietnam
    Call of Duty
    Rising Sun
    Full Spectrum Warrior

    Alles is Live behalve Rising Sun en van Call of duty weet ik niet of hij Live is.

    Dit wordt echt moelijk kiezen.
     
  15. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik las net op een andere site dat MOH: Rising Sun 2 ook al weer in ontwikkeling is. Veel info is er nog niet, maar je schijnt nu met de broer van de hoofdpersoon uit deel 1 te gaan spelen. Ze hebben dus wel erg veel vertrouwen in het mogelijk aanstaande succes van deel 1.
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2003
  16. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga voor call of duty. Weet niet waarom maar lijkt me wel gaaf.
     
  17. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Vietnam: Man of Valor, is toch meer zo'n spel zoals commando's? Of vergis ik me?
    Ik denk in ieder geval dat MOH Rising Sun het beste wordt. Waarom? Tja... een gokje. Maar er zijn al zat spellen die zich in WOII in Europa afspelen, maar niet zo veel die zich in de Pacific afspelen. Daarom denk ik dat Rising Sun beter gaat scoren. Of het spel ook beter is? Time will learn.
     
  18. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Jij bent met iets anders in de war. Men of Valor is een soort Ghost recon maar dan wel veel mooier. Ik vind het wel jammer dat Rising Sun niet online gaat.
     
  19. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Welk nieuw spel was dan zoiets als commando's?
     
  20. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou het niet weten.:confused:
     

Deel Deze Pagina