Call of duty. VERSUS. Brothers In Arms

Discussie in 'Algemeen' gestart door ghost14, 14 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey het leek me leuk om een thread te maken waarbij je deze 2 games metelkaar kan vergelijken.

Waarom vind jij Call of Duty beter dan Brothers in Arms? Of andersom.

Call of Duty word gezien als de beste 2e wereld oorlog shooter die te verkrijgen is.
    Ik heb Call of Duty lang en breed uitgespeelt en vond het allemaal niet zo bijzonder.
    Het is allemaal best linair en helemaal niet zo bijzonder vind ik.
    De sfeer is wel weer super je zit er echt midden in en dat is dan denk ik ook waarom dit spel zo geprezen word.

Brothers In Arms

Deze game lijkt mij veel leuker omdat het meer op tactiek aankomt.
    De nieuwe manier van schiete lijkt me ook eens iets anders ( zonder croshair)
    En de grafix lijken helemaal in orde te zijn.
    Plus Xboxlive lijkt deze game mij veel leuker.

Laatst bewerkt: 14 mrt 2005
  2. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    CoD vind ik wel een vette game, BiA lijkt me ook wel heel vet maar daar heb ik nog niet echt zoveel over gelezen/gezien.......

3. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    is niet te vergelijken

Call of Duty is een echte actiegame
    en Brothers in Arms is een tactische game
    als ik zou moeten kiezen welke ik leuker vindt:

Brothers in Arms
    omdat ik wel van een beetje tactiek/realisme houdt. Call of Duty is idd erg linear, maar het zeker wel een spannende game.
    Online is CoD saai, Brothers in Arms weetik niet hoe die is, maar lijkt me wat toffer/tactischer dan CoD

4. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik het mee eens... tis appels met peren vergelijken.. maar cod is online zeker niet saai... maar dit is weer nieuw en orgineel dus ik denk dat dit heel leuk word

5. Andy01

Andy01 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond persoonlijk de xbox versie van Cod waardeloos vergeleken met de pc versie. alleen die grapics al, en inderdaad heel erg linair.

Ik ben al met Band of brothers op de helft van het spel, en deze is qua sfeer en graphics echt veel beter.
    De verhaallijn is prachtig aan elkaar gezet met goede filmpjes en het stukje drama dat er in zit is ook zeer toepasselijk.

Laatst bewerkt: 14 mrt 2005
  6. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de bedoeling is te vergelijkem met de pc versie van COD dus niet Finest Hour

7. FabianNL

FabianNL Guest

en dan zet je het in het xbox games deel van het forum? hm... erg onlogisch als je het mij vraagt.... en je moet dan ook wel de pc versie pakken van BiA, er werd namelijk gezegt aan het begin dat die (iets, vooral gameplay technisch waarschijnlijk) anders zal worden dan de consoles versie (weet niet of dat nu ook uiteindelijk nog is)

8. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Het is mij nu in het geheel niet meer duidelijk wat met wat vergeleken zou moeten worden :confused:.

De games op xbox vergelijken gaat imho niet, omdat brothers in arms nog niet uit is. Valt nog te bezien hoe leuk de game is, de reviews beloven veel. Call of duty is uiteraard al een tijdje uit, maar een pc game met een (te komen) xbox game vergelijken werkt niet.

Om aan de onduidelijkheid een eind te maken sluit ik deze thread. Een vergelijkingsthread tussen Cod en Bia kan op het moment dat Bia is gereleased. Threads met vergelijkingen tussen pc- en xbox games werken niet en worden dan ook niet geaccepteerd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina