Call Of Duty word echt gaaf!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rivanov, 19 aug 2003.

1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Call Of Duty word volgens mij een topgame

Ik heb in de Pc Gameplay een stukje gelezen over de PC versie van Call Of Duty en het word echt een gaaf spel...het komt ook uit op de Xbox...en het is gemaakt door het team van MoHaa:AA dus verwacht maar een parel van een game...MoHaa was nog gebasseerd op Saving Private Ryan...Call Of Duty word schijnbaar gebasseerd op Band Of Brothers :9 .

Het word een echte realistische game, en ik zit met smart op meer info te wachten...iemand die nog iets meer over deze game weet??

Laatst bewerkt: 19 aug 2003
  2. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Gebasseerd op Band Of Brothers is het niet dit spel gaat over de oorlog in meedere pespectieve te laten . de missies zijn verdeeld in de landen die er aan meedoen en de americaanse soldaten hebben daar dus ook een beperkte rol bij dus lijk het mij zwaar onzin als jij zegt dat het gebaseerd is op Band Of Brothers .

Ps. ik heb het hier over de pc versie want ik weet niet hoe het met de xbox versie is want dat is een compleet ander spel en word door andere mensen gemaakt,.

Laatst bewerkt: 19 aug 2003
  3. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
  4. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Re: Call Of Duty word volgens mij een topgame

Sorry maar MOHAA is niet gebaseerd op Saving Private ryan...De enige overeenkomst is dat het in de tweede wereld oorlog afspeelt en dat je op omaha beach een level speelt..:+

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Re: Re: Call Of Duty word volgens mij een topgame

zo zeiden ze het in de PC Gameplay duss...ja ik weet ook wel da het alleen die Omaha missie is maar toch...:)

6. GiovanniG

GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoeld denk ik Mohaa Spearhead, das een expansion voor Mohaa en die gaat wel over de paratroopers dus kan je een beetje vergelijken met band of brothers, is by the way wel heel vet!!!

7. XeroZ

XeroZ XboX Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ja in paar PU's terug heb je een chille work in progress van de game, na 3 maanden ziet het er al te cool uit!!:+

8. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In call of duty heb je 3 soorten missies, je hebt de Amerikaanse, de Britse en de Russische missie.

Je zal de game dus meerdere keren uit moeten spelen, of je bent telkens een ander persoon.

Zo, weer wat nieuwe info. ook is het trouwens zo dat de Xbox/PS2 versie door een ander team wordt gemaakt, waarschijnlijk dus niet de MoH goden.

9. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    De E-3 trailer vond ik anders NIET zo vet

10. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij word dit best dikke shit.....je ziet trouwens wel dat het spel van films is afgekeken als je naar screenshots kijkt.

Enemy at the Gates (bij de haven van stalingrad

Band of Brothers (tijdens de luchtlanding)

k vin de screens er toch best netjes uitzien, ben benieuwd naar het eindresultaat

11. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    het ziet er zeker wel gaaf uit ja. die film Enemy at the gates is trouwens wel gaaf. ik zou dat stuk in de haven eigenlijk best eens na willen spelen. veel hectiek, geschreeuw en daar dan een beetje tussendoor rennen en duitsers over de kling jagen. prachtig }:]

12. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    waarom zou je dan een parel van een game moeten verwachten?
    Net zoals als dat de makers van army men, een andere game maken, en dat dan ineens een parel van een game zou moeten worden.. :{

13. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met Orcrist eens _O__O_
    Kijk bijvoorbeeld naar Red alert 2 vergeleken met Generals. Die was leuker door zijn goed doordachte verhaallijn. (oké, het is dan ook niet door het héle team van westwood gemaakt maar door ea-pacific, maar die hebben zich afgesplitst van Westwood DUS....)8)8)

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    in de PC Gameplay stond ook dat er paar missies afgeleid waren van Enemy At The Gates duss...lijkt me ook zeer vet

Deel Deze Pagina