Forumleden, sinds vorige week is mijn COD:WaW Account weg. mijn "historie" is helemaal weg. Al mijn classes die ik had bewerkstellig met prestiges. mijn "live"tijd staat weer op nul. en heb dus ook maar weer 5 classes om aan te passen. maar in deze 5 classes kan ik niet de perks/wapens/grenades e.d. kiezen die je vanaf het begin krijgt (SVT, Stopping Power, Sticky grenade e.d.). Ik heb het Gewehr vrij gespeelt maar deze kan ik wel kiezen. ik heb nog wel mijn achievements van COD maar ook van mijn andere games. bij mijn andere games heb ik nog wel mijn Live verleden (Halo, Fifa09 e.d.) Kan iemand me hiermee helpen? hoor graag van jullie
Ik kan je niet helpen, maar ik weet wel dat je niet de enige bent met dit probleem. Een maat van me had het ook, en volgens treyarch en MS kun je er niks aan doen verder...
das niet helemaal waar. omdat ik in de "create a class" de niet vrij te spelen wapens/grenades/perks kan kiezen is het spel helemaal niet leuk meer. (gewehr, overkill, bouncy betty zou ik in de toekomst wel kunnen selecteren al ik verder speel). want ik kan dus geen sticky grenade, satchel charges, stopping power, springfield, walther, etc. kiezen. das flink k*t. stel dat ik helemaal overnieuw moet beginnen maakt mij dat niet zo veel uit. nu is gewoon de hele gamplay weg.