1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: World at War [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 15 jan 2009.

  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    [​IMG]

    Game: Call of Duty: World at War
    Ontwikkelaar: Treyarch
    Uitgever: Activision
    Genre: FPS
    Releasedatum: 14 november 2008
    Platformen: Xbox 360, PlayStation 3, Nintendo DS, Nintendo Wii, PC en PlayStation 2

    Informatie:
    De nieuwe Call of Duty krijgt de naam Call of Duty: World at War en belooft zich af te spelen ten tijde van het conflict in de Stille Oceaan tussen Amerika en Japan (en een klein gedeelte van het Russische leger dat naar Berlijn trekt) als naslag van de Tweede Wereldoorlog. Ook wordt bekend dat er voor het eerst een coöperatieve spelmodus voor vier spelers in de titel (met perks!) zal zitten en er een grotere focus is op de vijanden en hoe deze de speler angst in moeten boezemen. Als dat niet genoeg is dan zullen de wapens ook een grotere impact moeten hebben op het spel en de online spelmodi zal uitgebreid worden met voertuigen en squadmogelijkheden.

    Misschien wel de meeste belangrijke details worden gegeven over de stijl van het spel, die een stuk duisterder en serieuzer moet worden met sinistere beelden van martelingen en bloed. Ook zullen de Japanse vijanden hun eigen unieke tactieken hebben zoals het schuilen in bomen, besluipen in de hoge begroeiing en krijsend met katana’s in de hand tot zelfmoordaanslagen overgaan. Gelukkig heb jij ook het nodige nieuwe marteltuig, zoals vlammenwerpers en een assortiment aan nieuwe voertuigen. Natuurlijk zul je online weer ervaring kunnen verdienen en je karakter uitbreiden met extra’s.

    Screens:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Vorige delen:
    Deel 1
    Deel 2
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2009
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Multiplayer

    Statistieken:
    Een nieuw feature van COD:WaW is online statistieken. Je kunt op de site je gamertag linken aan een profiel om zo statistieken te bekijken van jezelf en deze te vergelijken met andere spelers.

    Hoe link ik mijn gamertag
    • In het spel ga je naar "Multiplayer"
    • Kies "Xbox Live"
    • Kies "Barracks"
    • Kies "Web Stats"
    • Schrijf je unieke code op en ga naar CallofDuty.com
    • Log in met je account
    • Heb je geen account registreer er dan een hier
    • Als je bent ingelogd ga je naar "My Account"
    • Klik op de "Link Account" tab
    • Selecteer het platform xbox360
    • Geef je xbox gamertag op
    • Voer je unieke code in van stap #5
    • Ga naar je profiel pagina en klik op de tab "COD: WW DOSSIER"

    Overzicht xboxworld spelers:
    Hieronder zie je een overzicht van xbluser met hun Call of Duty statistieken. Mocht je er bij willen staan geef het dan even door via PM dan voeg ik je aan de lijst toe!

    Code:
    [B]XBLNAME        GAMERTAG        CODID[/B]
    
    Chorus         F P Helios      [URL="http://www.callofduty.com/profile/3358600/stats/"]3358600[/URL]
    dromped        Tromp 299       [URL="http://www.callofduty.com/profile/2387297/stats/"]2387297[/URL]
    I Jonkie I     I Jonkie I      [URL="http://www.callofduty.com/profile/2507395/stats/"]2507395[/URL]
    RVDV           SHiZNiT NL      [URL="http://www.callofduty.com/profile/2497129/stats/"]2497129[/URL]
    
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2009
  3. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Uit deel 2:

    Thnx voor de tips! Maar nog een vraagje, als iemand loopt en ik wil m snipe, moet ik dan OP hem mikken of VOOR hem??
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Timen.!!!Net ietsjes voor hem schieten.

    het is gewoon veel oefenen en dan leer je het vanzelf.
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ligt eraan of hij rent of gewoon loopt, als hij rent iets voor hem mikken en dan net iets meer voor hem schieten dan met lopen, als hij loopt gaat hij meestal ook stilstaan of je pakt hem als hij stilstaat of je schiet ook iets voor hem.
    Hoe meer je oefent hij beter dit gaat.
     
  6. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Thnx! Ga vanavond ff oefenen, hopelijk lukt t n beetje! Wordt zo vaak door snipers neergeknald en die zie ik de killcam en dan denk ik, damn...hoe heeft ie me zo snel kunnen raken?!?! :9
     
  7. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ze raken wel erg snel. Dat is gewoon gewenning, denk ik.

    Bij CoD 4 ging het bij mij ook heel gemakkelijk :)
     
  8. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    JEEJ! Gister uitgespeeld op veteran! Had in 1 playthrough gelijk 770G_O_ Nu heb ik 885, ik hoef alleen nog alle death cards, en 45 zeros neerschieten. En dan nog 3 multiplayer achieve's die ik morgen ga halen als ik weer gold heb. En dan heb ik in 5 dagen 1000G bij dit spel:D
     
  9. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeetje, dat is wel erg knap vind ik :)

    Ik speel deze game nu niet erg veel, vandaar dat ik nu ook bij de 60G zit, maar CoD 4 en CoD 3 had ik beide boven de 650 G gekregen :D
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik zit nu op 660G en ben bezig met de game uit te spelen op Veteran, moet nog 3 missies en dan heb ik zo'n 830G
    Opzicht valt Veteran wel mee als je weet wat je moet doen en als je al een paar missies gedaan hebt. Sommige missies vind ik zelf makkelijker dan Regular en ik weet niet hoezo :9
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2009
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    op naar de 1000 dan :D en misschien nog naar de 46/46? :D
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    45/46 vind ik ook goed 10th prestige boeit me niks :9
     
  13. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 915. Die laatste 3 morgen:thumbs:
     
  14. I Jonkie I

    I Jonkie I COD:4 MW VETERAN

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu 1st prestige 58. Ik weet nog niet of ik nog een keer ga prestigen.
    Code:
    XBLNAME     GAMERTAG      CODID
    I Jonkie I I Jonkie I     [URL="http://www.callofduty.com/profile/2507395/stats/"]2507395[/URL]
    Jongens als je je stats wil geven doe het dan zo:
    HTML:
    [CODE]XBLNAME     GAMERTAG      CODID
    <Naam>       <Naam>     [URL="<code van je account>"]<nr van je account>[/URL][/CODE]
    
     
  15. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik zit nu op 530/1000 en ben bezig met veteran (maar dat gaat best langzaam, vind m best pittig af en toe)! Maar buiten veteran moet ik alleen nog die achievement voor een level uitspelen zonder dood te gaan op hard en die ene multiplayer achievement dat je 1ste moet worden bij 4player competitive co-op! Dus opzich is deze makkelijker 1000/1000 te halen dan COD4 vind ik (heb mile high nog steeds niet!)!
     
  16. I Jonkie I

    I Jonkie I COD:4 MW VETERAN

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mile high binnen één uur gehaald. Ik heb hem zelfs met pistol en flashbang only gehaald. Het is gewoon een speciale tactiek die je moet door hebben. Soms heb ik lag bij call of duty en dan ga ik die weer ff halen.8)
     
  17. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik zuig blijkbaar gewoon keihard 8) want mij lukt t echt niet, en als t maar niet blijft lukken geef ik meestal al snel op!
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Die ene van ''niet dood gaan in een level'' moet je gewoon die vliegtuig missie doen en dan op hardened geweldig makkelijk :9
     
  19. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Of die tank missie, zo had ik em gehaald.
     
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ja dat was ik idd al van plan! Wilde eerst kijken hoe het op veteran zou lukken zodra ik bij die missie ben en mocht ik daar dood gaan, dan doe ik m nog een keer op hardened! Maar goed, zit nou nog vast bij de tweede russische missie (die begint met die scene dat je in dat huisje zit met drie duitsers)!

    EDIT: lol! Bij die tank missie ging ik op medium al paar keer dood :9!
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2009

Deel Deze Pagina