1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: World at War [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 15 jan 2009.

  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Yeah alle glitches weg :D
    De perk glitch is gelukkig nog niet weg :9
    En gisteren om 7 uur begon double exp al en ik heb vanmorgen 1e prestige gehaald.
    Maar wat me nu wel opvalt dat ik VEEL slechter speel als het double exp is.

    @hierboven, ja maar was dan ook wel heel erg makkelijk en ook grappig dat echt iedereen daar naar toe rushde XD toen schoot je ze allemaal van achter.

    Ik kon ze overigens alle 3, Roundhouse , Castle, Seelow :9
    Vond Seelow het makkelijkste omdat niet veel mensen die wiste.
    Castle was het moeilijkste maar dat komt omdat je ook precies moest springen.
    Bij roundhouse werd je megavaak gekild voordat je erin zit.
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2009
  2. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Perk glitch ? ^^
    Hmm ik wist niet echt veel glitches, ik wist wel hoe je bij Castle uit de map kwam :D
    Ook die bayonetjump bij Castle, en nog meer bayonetjumps op Downfall, Cliffside enzo :p
     
  3. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is super. had eigenlijk niet echt door dat die glitches ook gefixed zouden worden. Iig beter als dat zo is ;)
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Perk glitch is dat je 2 accounts heb een van level 65 (als je tenminste flamethrower wil overzetten) en 1 lagere account van level 4 ofzo en dat je dan de perks over kan zetten dat je level 4 account dus je flamethrower of andere perks heeft.

    En

    Ik ben nu bij ''Heart of the Reich'' op veteran en jezus wat is dat moeilijk krijg gewoon elke keer 1 granaat voor me en 1 achter me. En soms gewoon 5 tegelijk
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2009
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kom daar ook nog steeds niet voorbij. Had gehoopt dat ze de second chance perk ook gefixed hadden :mad:
     
  6. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt hatelijk die tanks
     
  7. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Als ze dat gewoon hadden weggelaten, was het veel beter geweest.

    In bijv. CoD 3 vond ik het nog niet eens zó erg dat er tanks in de game zaten, maar toen zaten er tenminste ook nog andere voertuigen in de game, en dat was gewoon veel beter.

    Maar dit is gewoon niet meer leuk idd. Het past er ook niet echt bij, vind ik.
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Hoezo second change perk fixen? Er is toch niks mis mee? :eek:
    @ Pro Evo 6

    Ja ik haat die dingen zo fucking erg en dan vooral bij headquarters waren die fucking noobs gaan campen en als je er dan inzit BOEM dood en met normale granaten zijn ze bijna niet kapot te maken.
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2009
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat hadden ze moet weglaten ofwel zoals steel dogg zegt in cod 3 had je meer voertuigen,dat is beter en toen kon je in de tank gaan en een granaat gooien.
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2009
  10. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    In CoD 3 klopte het tenminste nog. Maar bij deze game is het gewoon irritant. Maargoed, niet al te veel mensen gebruiken het gelukkig :)
     
  11. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang ik dubbele xp krijg is het allemaal goed :9
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je wordt ff invincible zodra de perk ingaat. Je moet dus tijdens het in last stand vallen ook dood geschtoten kunnen worden. Dit moet dus aangepast worden.
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Geen last van gehad, gebeurt het gewoon zomaar of is het echt een glitch die mensen zelf moeten doen?
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee is altijd. Als jij iemand neer schiet en hij valt in last stand is er ongeveer een seconde dat hij onsterfelijk is. Hij kan echter wel schieten dan. Vooral close range heb je er veel last van. Jij sprayed en hij valt in last stand. Jij sprayed door maar je kunt hem niet raken en hij schiet je met 1 pistol schot dood...

    Het is een algemeen bekend probleem.
     
  15. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Jesss ik heb nu bij CoD 4 en CoD:WaW allebei 1000\o/
     
  16. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1

    Ja,dat heb ik dus ook,als ik een missie wil spelen op Veteran bijv. hearth of reich dan krijg je fokking de hele tijd granaten op je constant en daar wordt ik echt helemaal gek van.:mad:
     
  17. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Heart of the Reich: Zodra je bij die Flak 88's bent, moet je, als je de eerste 2 flags hebt vernietigt, een stukje rechtdoor. Er is dan een tank die ontploft midden in het slagveld. Je moet dan zorgen dat je achter die tank gaat schuilen, want die tank die zorgt ervoor dat de meeste grenades je niet raken. En je hebt genoeg cover naast je als er 1 recht op je komt. Wat je moet doen is als je achter die tank zit, naar rechts/voren gaan. Daar kan je achter een steen liggen. En daarachter zit weer zon huisje. Als je eventjes blijft liggen komen er natuurlijk 100e grenades. Maar het handige is, jij bent naar voren gerend. Je team is nu ook naar voren aan het pushen. En jij kan rustig terug rennen achter de tank voor die nades. Maar je team blijft doorpushen. Als je dit verhaaltje de hele missie doet, haal je em makkelijk. Ik ben ongeveer 5 keer dood gegaan in de hele missie. ;)
     
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Ben er weer mee begonnen na een maand niet meer te hebben gespeeld. Net die sniper duel missie gedaan die was echt frustrerend :mad:.
     
  19. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Vandaag eindelijk prestige gehaald ben nu lvl 17 :D
     
  20. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Even doorwerken nu dan ben je meteen al een heel eind op weg naar prestige 2.

    Zelf het weekend ook extra lang gespeeld en ben van prestige 1 lvl 40 ongeveer naar prestige 2 lvl 30 gegaan. Eens kijken wat ik vanavond nog vrij kan spelen ;)
     

Deel Deze Pagina