1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: World at War [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 5 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    En, was-ie ook goed of had-ie gewoon 49 dagen geboost?
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Hij was goed hoor, was een hele clan met van die gozers die redelijke hoog stonden ;)
     
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Jezus, wat zijn clans met allemaal second chance toch triest :lol:
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Hoezo ? Het is toch iets heel tactisch ?
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Second Chance, geweldig. Gisteren 3 keer gehad dat ik redelijk vlot aan de 6 kills zat, schiet ik de 7 neer ... heeft hij Second Chance ... krijg ik weer een nade op m'n appel.

    Irriteer me dood aan die gasten. Het zijn vaak nog van die 10de Prestige noobs ook.
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    je bedoeld martydom?
     
  7. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    als je dood gaat aan martyrdom is het gewoon je eigen fout.
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Is ook maar waarom meld je dit? Mijn opmerking was meer of hij niet martydom bedoelde in plaats van last stand omdat hij door een granaat werd gedood!
     
  9. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij in een kamer staat en je killed een noob met Martydom kan je er niks aan doen. Martydom - Second Change = Noob Perks.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Nee, in hectische potjes word ik gekilled door zo'n onmogelijk granaat. Niet Martyrdom, dat is te makkelijk.
     
  11. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Dat weet ik, maar in het geval dat het martyr dom betreft dan was het zn eigen schuld ;)
     
  12. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Juggernaut is ook een NOOBPERK!
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    :thumbs:
     
  14. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Collateral headshots FTW! :cool:
    Ik wil de PTRS nu even voor altijd hebben, maar moet nog zo'n 25 levels :mad:
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ga zo weer zombies doen met twee maatjes, ik vroeg me af.
    Wat is de allerbeste plek om te staan volgens jullie, of komt het allemaal op die catwalk neer? Dat is zeg maar in dat grote gebouw met de teleporter en daar heb je die catwalk ook.

    Dit is een hele goeie plek maar het word soms wat saai, vooral na zoveel keer spelen. Dus zijn er nog andere spots om te proberen?
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    inderdaad die catwalk en als het heeel hectisch wordt dan spring je met ze alle naar beneden en dan ga je met de teleporter snel naar het begin, en ren je via rechts (langs de thompson af) terug naar de catwalk dan komen de zombies weer allemaal vanaf de brug op een rij op je af dan kan je deze makkelijker omleggen. En onderweg kan je ammo kopen (zorg ook altijd dat je van 1 van je 2 ge-pach-a-punchte wapens een wapen is waar je ammo van kan kopen.

    En mocht het niet te houden zijn dan werpt een zichtzelf voor de leeuwen de ander vluchten met een teleporter en hopen dat je de ronden nog haalt. Jammer van ze wapen maar beter dan af zijn ;).

    Ow en in het begin de eerste 12 tot 15 level bij de deur dicht laten naar de catwalk zeg maar bij de bowieknife. Je kan met een paar man makkelijk de zombies aan, en ze komen dan maar van 1 kant.

    En boven op de catwalk, 1 de raam en 1 maar liefst 2 de trap. Succes!
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Gisteren tot 29 komen met z'n vieren. Eerst hele tijd op die catwalk, tot round 18 ongeveer, en toen bleven er twee bovenop die catwalk staan waarvan een de ramen coverde en de andere de catwalk.

    Twee anderen stonden onderaan in hetzelfde gebouw maar dan bij die soort tunnel. Één speler met een flamethrower de hele tijd die zombies in de fik steken, en andere speler covert die grot, zeg maar...ging zeer goed.
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik SCHIJT op al die 10de Prestige mongolen die met Juggernaut en een MP40 gewoon sprayen. Dan nog een grote smoel geven aan't einde ... "WE OWNED YOU".

    Oppakken en ophangen aan hun klote ... kutjesvolk
     
  19. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk de Single Player op Veteran uitgespeeld :).
     
  20. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    +1

    Ik erger me trouwens ook aan die mensen die me berichten sturen met ''modded controller noob'' terwijl ik geen modded controller heb.:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina