Post dan even een samenvatting en een paar screenshots in je eerste post, dan word ie pas interessant. Ik ga hem de 7e kopen, ik weet zeker dat deze game een enorm succes gaat worden. Alleen weet ik nog niet of ik de multiplayer zal waarderen, maar dat zien we dan wel. De singleplayer, aan de hand van de demo's, is iig al top. Alleen jammer dat het niet iets langer duurt, tien uur volgens GameSpot.
Ik heb me nooit geentreseerd in dit spel, ik zal toch maar eens de demo downen, ik ga straks mijn bevindingen posten en zien of ik hem ga kopen.
op www.callofduty.com staan de specs Hij draait bij mij super alle details op Man (Gforce4TI4200!128DDR)
Hoe kom jij eraan dan? Schrijf je op een andere site, of speel je alleen singleplayer omdat je hem hebt gedownload.. :{ Het is trouwens callofdutygame.com, toch? Ik draai hem trouwens ook perfect op een ATi Radeon 9600 Pro. Alleen met bodies op 'insane' gaat de framerate iets naarbeneden. /url maakt geen verschil.
ik heb em gedownload maar heb wel een valid key het laden van een level duurt zo lang(singleplayer) mijn specs 1ghz 128 mb ram Radeon 7200
Ik heb hem ook gedowned vette shit deze game de sfeer, en als je goede boxen heb moet je ze lekker luid aan doen, die kogels vliegen om je oren, en de a.i. van je team genoten en tegen standers is goed...
bij de gedownloade versie zit een key generator dat zijn allemaal valid cd keys maar origineel vind ik het toch mooier het boekje en doosje
Ook al kan je hem al downloaden ik wil hem orgineel ook voor online. Bepaalde spellen MOET je gewoon orgineel hebben vind ik .
Dit spel is wel leuk. Graphics zijn deels heel goed ( de mannetjes en de geweren die vuren en zo ), maar sommige textures zien er ook weer heel erg goedkoop uit. Het is wel een heel leuk spel, maar ik ga er niet voor betalen . Al mijn centjes gaan naar de xbox
Spel ziet er zeker heel goed uit vooral de Stalingrad map, waar je alleen een paar kogels krijgt en dan het strand op moet rennen zonder geweer... Heeft iemand het spel trouwens al uitgespeeld? Ik heb m gisteren al na 1 dag uitgespeeld! Ben er ong 5 uur mee bezig geweest...