call of duty

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Baz, 21 dec 2005.

  1. Baz

    Baz Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    yo,

    is call of duty de moeite waard op xbox live>?

    laters
     
  2. basovich

    basovich Guest

    hmm heb gehoord dat er hele erge lag sit in de online modus (kheb het hier over de 360 versie he) en dat de missies erg kort zijn mrja kheb het ghoord van een live-friend van mij dusss...
     
  3. Philles

    Philles ex X*W.nl Crew™

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    en je word na iedere game eruit geknikkerd dus moet je weer een nieuwe game zoeken.. een potje tegen al je vrienden zit er dus niet in.. :'-(
     
  4. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is dit al eerder gevraagd, kan het niet zo gauw vinden. Voor de 360 zijn de single player mission goed te doen. Zelfs op de hoogste moeilijkheidsgraad. Graphics goed. Interessante film materiaal over de Tweede Wereldoorlog (je leert er nog wat van :p). Online zuigt. Redelijke goeie verbinding , maar heb lag van hier tot ergens in Tokyo....
     
  5. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    en vraag het anders even in een van je oudere threads:
    1

    &

    2
    hoppa!! en weet je wat mij opvalt? je bent nu 2 dagen lid en hebt een stuk of 3 threads geopend die alledrie een zeer hoog "Ik wil dicht!!!" gehalte hebben :p

    GRATIS TIP!!
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2005
  7. Brolly

    Brolly Pr0 G4m3r

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker, maar post maar gewoon verder op de bovenstaande topics, en voortaan even zoeken, voordat je een nieuwe thread maakt.

    Verder gun ik je heel veel plezier op het XBW Forum.
     
  8. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  9. KingFreAk

    KingFreAk Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    nog niet maar zodra de patch komt wel, het is nu egt een laggzooi tenminste als je in amerikaanse server zit maar zit je bij europese host dan is lagg meestal geen probleem
     
  10. Baz

    Baz Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, maar ik was geintresseert in big red one:p
     
  11. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Big red one weet ik niet.. Maar Finest hour is iig bij mij meestal zonder veel lag.. Ik denk/hoop(voor jou:)) dat dit ook bij big red one het geval is..
    ://edit: Shooters die veel gespeeld worden online zijn meestal wel de moeite waard.. en ik denk dat dit met Call of duty ook het geval is..
     

Deel Deze Pagina