Campzone!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Brabus Freak, 2 mrt 2004.

1. Brabus Freak

Brabus Freak Range Rover TD6

Leuk Bevonden:
    2
    Heej allemaal

Ik zag gisteren het volgende: Campzone

Dit lijkt me echt vet... 11 dagen lannen en kamperen met 1750 man! Toegegeven, tis een beetje freaky, maar ik zou het toch wel is mee willen maken.
    Zijn er hier mensen die als is zijn geweest en mij kunnen vertellen of het de moeite waard is?
    €150 (ongeveer) is niet niets om mee te doen. En ik moet nog ergens aan een klein oud sleurhutje of een grote tent komen...
    Dus het kost wel wat!

Brand los ;)

2. Xtinction

Xtinction Uitsterving ja :D

Leuk Bevonden:
    2
    Vorig jaar, campzone 2k3 ben ik er geweest en ik kan je vertellen dat het helemaal de fucking bom is :D

Ik heb me zelfden zo erg vermaakt tijdens een vakantie zonder meiden(have no illusions about gamegirls, ze zijn er wel, maar veel te weinig :)). Tis verder elcheapo, en gewoon supergezellig. Dit jaar gaan we meer, maar nu met zijn 10en ipv met zijn 3en. Komen oa luitjes van Gamecom en Gamer.nl.. nu alleen XBW nog :)

voor mijn artikel wat in dit geval wel relevant kan zijn:

KLIK

3. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Er was toch een inbreuk geweest ofzo? Over warez enzo? waren mensen opgepakt dacht ik zelfs?? Ennuh, hoe zit het met consoles? Is het alleen voh pc?

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Zit je dan 11 dagen alleen maar te compen? Wordt je daar niet al te freaked van? Ik kan er namelijk gerust 8 uur achter zitten, maar dan wil ik ook echt even een paar uurtjes iets anders doen.

5. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ik waardeer ieder zijn mening, begrijp me niet verkeerd. Maar dit klnkt echt te triest voor woorden...

Computeren oke
    verslaafd zijn aan een leuk spelletje oke

Maar om in een tent te gaan zitten computeren tot je erbij dood valt met 1100 letterlijke nerds.....

heel apart iig 8)

6. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Tuurlijk. Neem maar een extra grote hardeschijf mee naar zo'n festival :+ .... want behalve veel gegamed wordt er erg veel bestanden uitgewisseld......
    En dit evenement is alleen voor PC dacht ik, ja.

7. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Hahaha, nee, het was meer nieuwsgierigheid dan daadwerkelijke interesse, maar een paar mensen die ik ken zijn er een paar x heen geweest, en dan vraag ik me toch af wat de aantrekkingskracht dan is? Lan's worden er volop gehouden, maar 11dagen.. kun je dan ook gewoon 6flags in? :p

8. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Naja, van de XBW crew ga ik natuurlijk wel :p

9. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, ik zou graag meedoen, als ik een goede PC in handen had. maar 11 dagen is dan ook wel erg lang, ik hou het net 2 dagen vol. En dan lig je lekker te slapen en dan heb je natuurlijk geen idee wat ze wel niet met je PC aan het doen zijn. Dus ik blijf liever thuis...:+

10. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Er is naar mijn weten nog nooit iemand door wie dan ook opgepakt op Campzone.

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Die chick op laatste pagina van artikel wordt vast 11 dagen vermaakt:+
    Heb geen eigen pc dus weet niet of ik kan. Lijkt me anderzijds wel eens leuk om mee te maken, maar dan moet je niet in je eentje gaan, lijk me.

12. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    UberNerds lijkt me zo daar.... of sla ik nu finaal de plank mis??

13. Xtinction

Xtinction Uitsterving ja :D

Leuk Bevonden:
    2
    Sja, dat is natuurlijk helemaal aan waar jij de grens legt. Computer gekken.. mja dat wel. Maar anti-sociaal oid zijn ze zeker niet...

En Spleasure ik wist niet dat jij hier werkte, wist nl wel dat je naar CZ kwam (dacht nl dat een van de meiden Spleasure heette, maar dat was 10$age :) )

BTW: vorig jaar hadden wij 2 Xboxen en een dreamcast mee, het is gewoon wat je er zelf van maakt he :)

14. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Zo, op het laatste moment ga ik waarschijnlijk ook nog mee :)
    We gaan met z'n 5en in een dikke tourbus waar alle stoelen uit zijn gehaald. En er worden ook Halo en PGR2 compo's gehouden. Dat wordt echt vet :D
    Zijn er nog meer mensen van XBW die gaan?

15. gerjan

gerjan Guest

mee eens

16. Switchback

Switchback Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er vorig jaar geweest, zat denk ik maar 40% van de tijd achter men PC.
    De rest van de tijd: blowen,zuipen en ouwehoeren

17. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik begrijp niet helemaal wat het probleem nou is, gerjan. Waarom niet een leuke hobby die je hebt een week lang non-stop doen. En daarbij is het gewoon hartstikke gezellig.

18. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Zo, ik zit hier sinds gisteravond in een touringcar op campzone, mét airco. Echt heerlijk. En vanavond is er een PGR2 compo waar ik goed hoop te presteren.
    Het is écht aan te raden. Supersfeertje hier! :D
    [plaatje]http://website.pcextreme.nl/imageuploader/uploads/campzone.jpg[/plaatje]

/Mod Gebruik bij grote afbeeldingen voortaan plaatje ipv img, dank u - 2k

Laatst bewerkt door een moderator: 29 jul 2004
  19. Brabus Freak

Brabus Freak Range Rover TD6

Leuk Bevonden:
    2
    *jaloerst* zeker die airco is volges mij RELAXT

20. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Hij is 2 delig, 1 deel moet op 't dak, 1 deel hierbinnen. Je ziet de slang op de foto.
    En we hebben een koelkast, diepvries, magnetron en nog veel meer rommel. Lol, dit kun je geen CampZone meer noemen.

Laatst bewerkt: 29 jul 2004

Deel Deze Pagina