Heej allemaal Ik zag gisteren het volgende: Campzone Dit lijkt me echt vet... 11 dagen lannen en kamperen met 1750 man! Toegegeven, tis een beetje freaky, maar ik zou het toch wel is mee willen maken. Zijn er hier mensen die als is zijn geweest en mij kunnen vertellen of het de moeite waard is? €150 (ongeveer) is niet niets om mee te doen. En ik moet nog ergens aan een klein oud sleurhutje of een grote tent komen... Dus het kost wel wat! Brand los
Vorig jaar, campzone 2k3 ben ik er geweest en ik kan je vertellen dat het helemaal de fucking bom is Ik heb me zelfden zo erg vermaakt tijdens een vakantie zonder meiden(have no illusions about gamegirls, ze zijn er wel, maar veel te weinig ). Tis verder elcheapo, en gewoon supergezellig. Dit jaar gaan we meer, maar nu met zijn 10en ipv met zijn 3en. Komen oa luitjes van Gamecom en Gamer.nl.. nu alleen XBW nog voor mijn artikel wat in dit geval wel relevant kan zijn: KLIK
Er was toch een inbreuk geweest ofzo? Over warez enzo? waren mensen opgepakt dacht ik zelfs?? Ennuh, hoe zit het met consoles? Is het alleen voh pc?
Zit je dan 11 dagen alleen maar te compen? Wordt je daar niet al te freaked van? Ik kan er namelijk gerust 8 uur achter zitten, maar dan wil ik ook echt even een paar uurtjes iets anders doen.
ik waardeer ieder zijn mening, begrijp me niet verkeerd. Maar dit klnkt echt te triest voor woorden... Computeren oke verslaafd zijn aan een leuk spelletje oke Maar om in een tent te gaan zitten computeren tot je erbij dood valt met 1100 letterlijke nerds..... heel apart iig
Tuurlijk. Neem maar een extra grote hardeschijf mee naar zo'n festival .... want behalve veel gegamed wordt er erg veel bestanden uitgewisseld...... En dit evenement is alleen voor PC dacht ik, ja.
Hahaha, nee, het was meer nieuwsgierigheid dan daadwerkelijke interesse, maar een paar mensen die ik ken zijn er een paar x heen geweest, en dan vraag ik me toch af wat de aantrekkingskracht dan is? Lan's worden er volop gehouden, maar 11dagen.. kun je dan ook gewoon 6flags in?
Pfff, ik zou graag meedoen, als ik een goede PC in handen had. maar 11 dagen is dan ook wel erg lang, ik hou het net 2 dagen vol. En dan lig je lekker te slapen en dan heb je natuurlijk geen idee wat ze wel niet met je PC aan het doen zijn. Dus ik blijf liever thuis...
Die chick op laatste pagina van artikel wordt vast 11 dagen vermaakt Heb geen eigen pc dus weet niet of ik kan. Lijkt me anderzijds wel eens leuk om mee te maken, maar dan moet je niet in je eentje gaan, lijk me.
Sja, dat is natuurlijk helemaal aan waar jij de grens legt. Computer gekken.. mja dat wel. Maar anti-sociaal oid zijn ze zeker niet... En Spleasure ik wist niet dat jij hier werkte, wist nl wel dat je naar CZ kwam (dacht nl dat een van de meiden Spleasure heette, maar dat was 10$age ) BTW: vorig jaar hadden wij 2 Xboxen en een dreamcast mee, het is gewoon wat je er zelf van maakt he
Zo, op het laatste moment ga ik waarschijnlijk ook nog mee We gaan met z'n 5en in een dikke tourbus waar alle stoelen uit zijn gehaald. En er worden ook Halo en PGR2 compo's gehouden. Dat wordt echt vet Zijn er nog meer mensen van XBW die gaan?
Ik ben er vorig jaar geweest, zat denk ik maar 40% van de tijd achter men PC. De rest van de tijd: blowen,zuipen en ouwehoeren
Ik begrijp niet helemaal wat het probleem nou is, gerjan. Waarom niet een leuke hobby die je hebt een week lang non-stop doen. En daarbij is het gewoon hartstikke gezellig.
Zo, ik zit hier sinds gisteravond in een touringcar op campzone, mét airco. Echt heerlijk. En vanavond is er een PGR2 compo waar ik goed hoop te presteren. Het is écht aan te raden. Supersfeertje hier! [plaatje]http://website.pcextreme.nl/imageuploader/uploads/campzone.jpg[/plaatje] /Mod Gebruik bij grote afbeeldingen voortaan plaatje ipv img, dank u - 2k
Hij is 2 delig, 1 deel moet op 't dak, 1 deel hierbinnen. Je ziet de slang op de foto. En we hebben een koelkast, diepvries, magnetron en nog veel meer rommel. Lol, dit kun je geen CampZone meer noemen.