Resident Evil producer Shinji Mikami recently had a go at Sony in a radio interview in Japan. A must-read! According to Magic Box, Capcom's acclaimed Resident Evil producer Shinji Mikami has made several attacks on Sony. He said that Sony makes its consoles easy to break in order to increase the installed base. He also said the PS2 is selling so well because many people are buying a second one for replacement. Mikami said he's bought two sets of PlayStation and PlayStation 2 in the past, because the CD lens wore out quickly. When he played Super Robot Taisen on PS one, it took one minute to load up each battle and he got so frustrated that he had to get a new PlayStation to play the game.
En het klopt ook echt wel... mijn maat had laatst voor de 3de keer een nieuwe ps2 moete kopen en we wouden zo graag het eind van FFX zien... (kut eind btw)
Die van mij doet het al sinds het begin perfect hoor. Ik denk dat PS2 net zoveel kinderziektes enz heeft gehad als Xbox.
Jou maat had als het goed is een jaar garantie. Aangezien PS2 zo'n 20 maanden uit is kan ie nooit 3 keer een nieuwe hebben moeten kopen. Daar doe je minimaal 36 maanden over (wat al zeer onwaarschijnlijk is).
Nou het is echt waar..!! k lul nooit hij had iets op zijn DVD laser en kon daardoor geen DVD spellen spelen (SSX bijvoorbeeld wel weer maar geen Metal Gear) Hij Sony gebeld en hij moest gewoon een nieuwe PS2 kopen.. Tis echt!!
neej nog 1... ik bedoelde met 3 dus inclusief de eerste.. Die andere die liet de cd's te hard draaien... cd's/dvds sleten heel erg aan de randjes en werden heel warm