.. en dat blijkt! Capcom heeft maar liefst 5 nieuwe exclusieve GameCube titels aangekondigd! De games zijn: - Resident Evil 4 - Killer 7 - Product Number 03 - Dead Phoenix - Viewtiful Joe Screens: Resident Evil 4: Product Number 03: Meer screens: http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=9191 Deze titels zullen vooral de positie van de GameCube in Japan verstevigen/verbeteren en ook de titels Resident Evil 4 en Product Number 03 zullen wel aanslaan in de VS en Europa verwacht ik. Wat vinden jullie Xboxers van dit fantastische nieuws?
Blade, je geeft het nu dus echt toe, je bent een überfanboy! Wedden dat als deze games Xbox exclusive waren, dat jij de Cubers lekker ging maken?
Cool.. Maarre RE4 was toch al bekend? Ik zal wel in de war zijn met al die RE titels.. - Resident Evil 4 - Killer 7 - Product Number 03 - Dead Phoenix - Viewtiful Joe Die andere 4 ken ik niet.. Al iets over bekend?
Sommige Xbox/PS2/GC games worden als exclusief verkocht, maar mogen dan na 6 maanden ook op andere consoles verkocht worden. Je koopt dan zeg maar het alleenrecht voor 6 maanden. Dat zie je bij Wreckless bijvoorbeeld , die nu ook naar GC en PS2 komt ( laat die PS2 versie trouwens links liggen, dat is niet te doen ).
Voor zover ik weet zijn ze gewoon echt exclusief, de Resident Evil serie blijft sowieso exclusief voor de GameCube.
volgens mij geld dit alleen voor xbox.. Voor zover ik weet zijn verder alle ps2/gc exclusives ook echt exclusive...
Zeg maar gewoon deel 4.. Anyway, 't is dat wij zo'n geweldige system-selling serie hebben op de GameCube! En die andere games zijn allemaal totaal nieuwe franchises en Product Number 03 en Resident Evil 4 zien er fantastisch uit en ik verwacht dat de andere games ook wel goed zijn
ach kom op ze brengen elke 2 maanden een nieuwe re uit das toch totaal niet origineel meer, en het is trouwens niet deel 4 want je hebt verder ook nog code veronica, directors cut, zero.
Om de 2 maanden is een klein beetje overdreven.. Anyway, het zijn goede games en daar gaat het toch om? Product Number 03 filmpje, word dit de Perfect Dark voor de GameCube? Dead Phoenix filmpje Dead Phoenix filmpje 2 Killer 7, mooie cellshaded game! (filmpje) Killer 7 filmpje 2 Viewtiful Joe filmpje Viewtiful Joe filmpje 2 Be amazed
Wist je dat de andere 4 games niet exclusief zijn voor GC ze zijn er wel voor aangekondigd?..alleen Res E 4 is nu exclusief.. En wat gebeurd er met de RES E series wanneer hij eindigd op de GC?..Is Res E dan voor ALTIJD afgelopen of gaan ze nog verder? BTW ..I love RES E series..vooral Code Veronica
PN 03 ziet er zeer heftig uit En viewtifull joe is echt iets voor mij: arcade style fighting combo's maken