holy sh*T deze game(+controller) moet ik hebben Thank You volgens mij is dit een soort van USA meeting day want in japan heet ie toch Tekki?
Best wel vette game eigelijk, ik dacht dat het heel saai zou zijn maar dit ziet er wel lekker uit. En de japanners houden hier al helemaal veel van.
steel batalion is tenminste normale naam. wie noemt een game nu tekki. japanners zijn achterlijk zet. halo vriendje, zellen wij tekki spele ]:-
Damn .. nice pics .... hmmm zeker alleen te bespelen in arcade hallen . (toen ik die controller zag) ... Controller ziet er vet uit
Tekki gaat zwaar kont schoppen!!! Ik hoop dat wij Nederlandertjes snel mogen genieten van dit geweld. Eindelijk een goeie mechgame op de console.
Geen idee of Letsbee nog wil antwoorden dus dan zeg ik het maar. ALLE pics zijn ingame, niks geen gerenderde filmpjes enzo, maar allemaal lekkere ingame stuff. Op de E3 werd er niet voor niks door veel reporters gezegd dat de game er fotorealistisch uitzag.
,,,,,,,,, i have console(many ) 1.xbox japan version 2.xbox usa version 3.playstation2 4.psone(a breakdown) 5.dreamcast 6.gba 7.wsc
Re: ,,,,,,,,, WoW 2 xbox ... he he , I have Xbox PAL , PS2 PAL , PSX PAL , DC PAL , GBA , Saturn PAL and Super Nintendo EDIT : My litle brother has a gamecube