Capture Cards

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door GrizzLyy, 2 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GrizzLyy

GrizzLyy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen. Ik ben van plan om een Capture card te kopen en ik ben al laatste tijd wat aan het rondneuzen op het internet.

Nu lijkt dit een veel gestelde vraag maar hij is elke keer weer anders.

Ik wil geen HD PVR kopen want die vind ik te duur. Het capturen is enkel bestemd voor proof met Gamebattles. Of misschien een enkele montage als ik me er goed mee kan redden.

Ik zit hier met een Xbox 360 en een 40 inch full HD tv van samsung. Ik gebruik niet de HDMI poorten omdat ik een oudere versie Xbox heb. Dus ik gebruik de av-kabel met tulpenstekkers met het ''schuifje'' op HD, daar waar je de stekker in je Xbox stopt.

Nu heb ik ook nog wat problemen gevonden want met een simpele easycap waarmee je alleen op SD kan recorden kan dus niet gebruikt worden met een HD tv. Tenzij ik het schuifje op ''TV'' zet. Maar dat ga ik mooi niet doen want dan heb ik erg lelijk blokjesbeeld.

Dus mijn vraag: Weet iemand er een makkelijk alternatief op dit probleem? De kwaliteit van de capture card maakt mij niet zoveel uit. Als het ding maar goedkoop is en gebruiksvriendelijk, ik ben een noob op dit gebied dus ik moet het eerst hier nog even mee leren.

Alsvast bedankt voor je reactie.

Johnny - Carbon GrizzLy

2. GrizzLyy

GrizzLyy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kom maar op hoor!

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
Topicstatus: