cars in games

Discussie in 'Algemeen' gestart door J.Peters, 15 jan 2003.

1. J.Peters

J.Peters Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er games voor de Xbox zijn waar je met een Fiat Coupé kunt rijden? Ik weet dat ze er voor PS2 wel zijn namelijk.

Alvast bedankt

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Sega GT heeft een Fiat Punto Abarth :+

3. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    en een fiat 500 abarth :+
    maar in sega gt kun je ook een fiat coupé kopen dus.. vraag beantwoord.. anders nog iets? :D

4. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    en daarvoor koop je een Xbox :confused: |:-

5. Gameslave

Gameslave Guest

Waarom moet je nou per se met zo een fiat rijden? Als je een racegame speelt speel je het liefst met een snelle wagen en niet zo een sloom ding.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Daar gaat dit topic toch niet om? Deze persoon wil dat gewoon weten, ga daar dan geen extra vragen bij stellen.

7. Gameslave

Gameslave Guest

Dan maak ik toch gewoon een nieuwe thread aan|:- Want daarin stel ik dan mijn vraag waar ik antwoord op wil, maar dan gaan ze (jullie) weer zeuren dat er onnodige threads en topics komen!|:- |:- |:- |:- |:-

8. Gameslave

Gameslave Guest

En trouwens, jij geeft ook geen antwoord, want hij vraagt om een fiat coupé en niet om een andere fiat!|:- |:-

9. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de Quick Mode van Sega GT kun je als je met een Fiat Punto Abarth wint in de Very Easy mode makkelijk een Fiat Coupé winnen.

Dus ja, in Sega GT 2002 bevindt zich de Fiat Coupé

10. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat nou meer voor sad vraag, ten eerste is de Fiat Coupé wel aardig snel, maar daar gaat het niet echt om, het gaat meer om het feit dat zijn liefde bij die Fiat Coupé ligt, al zou bv. PGR 2 en Racing Evoluzione binnenkort uitkomen, en in PGR2 zou een Maserati Coupe of een ander model van Maserati zitten, dan zou ik ook sneller PGR2 kopen dan een ander Racespel.
    Maar voor de rest, hier gaat deze thread dus eigelijk niet om, dus Excuse me voor mij mening :9

11. Gameslave

Gameslave Guest

Nix sad vraag|:- Ik ga geen spel kopen omdat ze daar een goed nummer in hebben gedaan omdat ik fan van die band ben|:- Maar ja, 70euro voor een spel om met je lievelingswagen te rijden. Je moet t er maar voor over hebben. Verder bemoei ik me er maar niet meer mee, je hebt je antwoord, voordat wouter weer boos wordt:D

12. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    koop die auto gewoon in het echt, kan je er de heeele dag mee rondracen !

13. J.Peters

J.Peters Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een coupe turbo in het echt dus leek het me leuk om hem eens in een spel terug te zien.

Bedankt voor de antwoorden waar ik wat mee kan :)

Ben overigens geen HIJ maar een ZIJ, maar ik kan me voorstellen gezien de naam dat jullie dat dachten.

Groeten
    N.

14. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Oewww dat had je eerder moeten zeggen hadden ze hele andere antwoorden gegeven:D :D :D

15. J.Peters

J.Peters Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan er wel tegen hoor! Ik ben heel goed op de hoogte van de kwaliteiten van mijn wagen, er staat geen Turbo Plus voor niks op.....dus hij wil erg graag, maar ja om nou zo te reageren tegen iemand die zegt dat het een slome wagen is, daar ging het dus niet om. Doe ik het nu stiekem toch een beetje, he bah!
    :9

16. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij hoef je 'm niet eens te winnen, je kan 'm ook gewoon kopen dacht ik.. :)

17. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het over Quick Mode

Deel Deze Pagina