[CARVE@ Live: Now playing

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door enzopablo, 8 apr 2004.

1. enzopablo

enzopablo I-love-Live

Leuk Bevonden:
    0
    He ik heb deze game vanmiddag gekocht voor live. Niemand online:mad: , dus laat ff je Gametag achter als je deze game ook online speelt dan voeg ik je ff toe, je lijtk me wel lachen op live. En wat zijn jullie ervaring over de game bv grafische effecten geluid ect.

hij is maar 25€ vandaar

2. ScheLe

ScheLe XBW Blauwtje

Leuk Bevonden:
    0
    Counter-Strike: SkiLLii

3. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heeft ie t over carve en niet counterstrike maargoed.

ik heb een demo gespeeld van de game maarw as niet egt onder de indruk. de gfx vink een beetje crappy en t geluid was ook weinig bijzonders. wist trouwens niet eens dat r een live functie opzat..

4. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    enzopablo, kan je me wat vertellen over de game? Vind je het een beetje vet?

5. enzopablo

enzopablo I-love-Live

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste zijn de grapics niet goed maar ook zeker niet slecht, vooral de watereffecten zijn heel mooi gedaan. Sommige textures zijn wel beneden xbox niveau maar dat hebben de meeste EA ook toch (SSX:cool: bijvoorbeeld. Verder kent de game een zeer gebruiksvriendelijke interface. De single playermode is lang genoeg om je ff bezig te houden. Ik heb deze game vooral gekocht omdat ie op live kan en maar 25euro kost. Vooral op live is hij vet (vindt ik dan) Toen ik mijn eerste live game starte was er niemand online om te joinen maar na een tijdje kwam ik terug, en heb ik een online Quikmatch met 8 man kunnen joinen. echt leuk was dan vette traschtolk. best spannend eigenlijk vette tricks. Maarja hij is zoiezo als je live hebt die 25euro waard.

Deel Deze Pagina