1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pim, 8 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    XBW schoonmaak.

    Het oude topic is gesloten, vandaar dat ik een nieuwe thread mag maken. De beginpost zal dus ge-edit worden (door mij), indien nodig.
    De oude thread kan hier gevonden worden: Casemod, deel 1

    Deze thread is alleen voor het Casemodden, geen geblaat over modchips dus. Deze thread zal waarschijnlijk altijd wat beter op gelet worden, aangezien hier dagelijks xboxen uit elkaar liggen. Verder: geen offtopic, en vooral; heb respect voor elkaar en elkaars mening. Wat de een mooi vind, vind de ander misschien lelijk, zeg dit dan op een normale manier, of geef degene advies over hoe het beter kan.
    Plaatjes uploaden kan op www.imageshack.us. Post je pics tussen [img ] url [/img ] of [plaatje ] url [/plaatje ] als het een grote foto is (zonder spaties natuurlijk:))

    Tevens ben ik, met een aantal anderen, bezig aan een faq voor casemodders. We zijn al een tijdje bezig, maar langzaam begint het ergens op te lijken.
    Hier is de FAQ

    andere sites met tutorials:
    www.xbox-scene.com
    www.xb-t.com


    Dan zal ik nu beginnen met een foto van mijn eigen xbox, om maar even te patsen en het topic op gang te krijgen:)

    [plaatje]http://members.home.nl/punkdude/DSC00077.JPG[/plaatje]
    [plaatje]http://members.home.nl/punkdude/DSC00080.JPG[/plaatje]
    [plaatje]http://members.home.nl/punkdude/DSC00087.JPG[/plaatje]
    met updated jewel.
    [plaatje]http://members.home.nl/punkdude/IMG_0066.jpg[/plaatje]
    [plaatje]http://members.home.nl/punkdude/IMG_0067.jpg[/plaatje]
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2004
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    ga je trouwens ooit ook de onder/achterkant spuiten, of blijft die zwart/donkergroen?
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    ik laat um ff zo, tot ik hem verkocht heb. dan koop ik weer een nieuwe en kijk ik dan wat ik ermee doe:)

    moeten wel blijven varieren he:9
     
  4. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej !SIC! Maybe kun je in de beginpost ff een paar tutorial websites neerzetten... O-)
     
  5. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    ik zou trouwens je powerled blauw maken, staat mooier :cool:
     
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    @ dynamike: gebeurd. weet alleen niet echt veel sites met tuts. noem er nog eens wat.


    kweet t, kga deze/volgende week leds bestellen en allemaal zooi voor een chrystal. dan bestel ik ook 2 ledjes voor mij erbij, dan vink um af:p
     
  7. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    ik wil eigelijk een dvd window maken, maar mijn dvd speler is kaduuk, en de ccfl zit sluiting in, dus de hd valt steeds uit >_<
     
  8. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat we gelijk allemaal gaan showe in deze nieuwe thread, doe ik ook ff mee: [​IMG]
    Deze is al van een tijdje geleden, ik ben nog steeds bezig met de voorkant :D Maar er komt nu eindelijk weer een beetje vaart in :9

    @!SIC!: Ik weet er ook niet meer, maar dat zijn toch wel de meest grote en belangrijke *)
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2004
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    je weet wat je eraan moet doen he:p
    voor dvd-windows moet je met vragen bij dynamike en Stealthviper zijn.
     
  10. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn CCFL heeft ook een effect op mijn andere hardware, op mijn dvd-drive om precies te zijn. Als ik de CCFL aan of uitschakel als er een spel in de dvd-drive zit, gaat heel die dvd-drive flippen! Soms doet hij eject, of soms gaat hij gewoon keihard spinnen }:] dan zet ik hem snel uit :9
    Voor de rest is casemodden heel veilig O-)
     
  11. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er leuk uit jongens, ik heb m'n xbox nog niet gemod maar ik ga dat denk ik binnenkort wel doen.........
     
  12. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat toch niet een xbox die constant oververhit is, doorverkopen? Of zie ik dat nou verkeerd?
    En ik dacht trouwens dat je fel tegen het modden van andermans xbox was... :confused:

    btw. nog bedankt voor het compliment van de dvd windows O-)
     
  13. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat ben ik :9

    Tankjoe :D
     
  14. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    mun xbox is niet meer overhit. heb um ff uit elkaar gehaald, stof weggehapt...en geen fouten meer. en ja, kzal um dus doorverkopen als ik denk dat dat nodig is;)

    kben niet tegen het modden van andere xboxen...kga t zelf dus ook doen.

    - doen bij jou alle pics t in de openingspost?
    - nog toevoegingen?
     
  15. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    yup, alle pics doen het fatsoenlijk (alleen krijg ik zo'n rare xbox te zien met een verkeerde kleur eject led :9 ). Ik hoop voor je dat je xbox niet meer dood gaat. Dan zal ik het wel verkeerd hebben, maar ik dacht dat !sic! en dyna ertegen waren, mijn fout.

    Nog toevoegingen? Ja, foto's van mijn xbox. Maar die zal ik binnekort zelf wel even posten :) . Trouwens, nu alweer 2 pagina's binnen +/- 1 uur volgepost? Maak maar alvast een deel 3 aan :9 .
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    ja, we zijn weer helemaal gemotiveerd.
    kwil de openingspost ook wel zo veranderen, dat alle casemodders hun eigen plekje kunnen krijgen, of alles op server van de faq gooien en een link hierheen (hmmm, goed idee:eek:)

    btw: dit is maar 1 pagina bij mij, heb mun pagina-lengete veranderd naar 40 posts per pagina.
     
  17. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    In het begin gaat het alrijd hard, omdat het op de xboxworld homepage staat :)
    Maar dan nog: wat is er cooler dan xbox casemodden?!? _O_ _O_ _O_
     
  18. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je het beste dat ene gallery idee van ons kan toepassen in die faq, gewoon iedere modder zijn paar foto's en die kunnen dan uiteindelijk wel hierheen gelinkt worden. Dan kun je nog altijd de leukste, mooiste, beste of grappigste in de beginpost zetten.

    2 xboxen casemodden }:]
     
  19. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    zucht: jullie zijn allemaal hopeloos:p

    shall we cut the chitchat voor dr een mod langskomt?:)
     
  20. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    *zucht* ik was alleen maar een idee aan het aandragen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina