[PC] Castlevania: Dawn of Sorrow

Discussie in 'Games' gestart door krot, 6 okt 2005.

1. krot

krot Hip

Leuk Bevonden:
    0
    He bah, ik zie dat XBW nog geen offiëele Castlevania: Dawn of Sorrow topic heeft, bij deze dus maar!

Dawn of Sorrow wordt door velen als de beste DS game die verkrijgbaar is gezien. Je stapt in de schoenen van de albino Soma Cruz, de uitverkorene om de nieuwe Dark Lord te worden. Net als in Aria of Sorrow knok je je een weg door een gigantisch groot kasteel waarin je vele spannende avonturen beleeft. De gameplay lijkt enorm op die van Metroid, en da's uiteraard alleen maar positief

Check hier een review van deze game voor veel meer info.

Geef je mening over Dawn of Sorrow en deel je ervaringen!

2. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    waarom stop je de discussie van Dawn of Sorrow niet gewoon bij de Nintendo DS topic.
    ik bedoel zo groot zal deze topic toch niet worden of wel?

3. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Is 'ie al uit dan?

4. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    jah afgelopen dinsdag kwam hij uit in zowel europa als amerika
    in Japan wassiej al een tijdje (weet niet precies hoe lang) uit

5. krot

krot Hip

Leuk Bevonden:
    0
    Elke game verdient z'n eigen thread, Zephyrus. Overigens praat je poep, want hij is al vanaf 29 september verkrijgbaar.

Laatst bewerkt: 7 okt 2005
  6. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    niet elke game verdient z'n eigen thread, omdat over sommige games niet al te veel te zeggen valt of gewoon te weinig mensen er iets over willen zeggen.

En de eigenlijke officiele release datum is 4 oktober, sla de boeken er maar op na als je me niet gelooft

7. krot

krot Hip

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom stop je de discussie van Dawn of Sorrow niet gewoon bij de Nintendo DS topic?
    Ik bedoel, zo groot zal deze topic toch niet worden, of wel?

Ja, afgelopen dinsdag kwam hij uit in zowel Europa als Amerika.
    In Japan is 'ie al een tijdje (weet niet precies hoe lang) uit.

------------------------------------------------------

En het spel is o.a. bij Bol.com en Media Markt al sinds de 29ste verkrijgbaar. Wat nou, niet uit? Sommige Europese winkels hadden 'm verdomme al twee weken geleden.

8. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Das wel weer vet... Voor hoeveel verkoopt de Media Markt doorgaans zijn games? Wil Advance Wars ook hebben..

9. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    officiele release datum betekend niet altijd hetzelfde als datiej in de winkel ligt of dat online winkels hem al gekopen (wanneer dat gebeurt, liggen die winkels voor op de release datum en zijn ze dus eigenlijk een klein beetje 'illegaal' bezig majah)

Deel Deze Pagina