Euy jongens, Kijk het zit zo, ik en mijn vriend hebben van die actie gehoord dat je een gratis game krijgt als je vriend xbox live aanschaft. Nou ik wil graag xbox live hebben, ik heb het geld maar geen cc. Nu heeft mijn vriend wel een cc. Dus heb ik een deal met hem gemaakt dat als ik xbox live koopt dat hij dan een gratis game krijgt als hij mij de nummer van de cc leent zodat ik kan spelen. Nu zijn mijn vragen. Als ik xbox live heb komen er geen kosten via cc dat de cc houder dat dan moet betalen? Als hij dan ook xbox live wil kan dat dan met dezelfde cc, dus twee personen op xbox live met hetzelfde cc nummer? alvast dank u wel.
Het 2e jaar live wordt automatisch afgeschreven van die Credit Card en als je games speeld die extra geld kosten (MMORPG's) gaat dat ook van die CC af. Het andtwoord op je andere vraag weet ik niet
Ze vragen eerst of je na het jaar nog door wilt gaan. Zo nee, dan wordt er niets afgeschreven. Je kan met 1 CC op meerdere accounts. Je kan (geloof ik) verhinderen dat er premium content (waar je voor moet betalen) kan worden gedownloaden met een wachtwoord. Succes!