[XOne] cc en veilig heid

Discussie in 'Games' gestart door bartos, 14 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik me ouders het beste over hallen dar de cc-gegevens goed bewaard zijn bij M$.

Hoe hebben julie dit gedaan??
    en je hoeft het niet te melden als je geen live kan krijgen omdat je geen breedbant hebt of geen cc. En ik vind het ook niet intresand omte hooren dat je 18 of ouder bent en geen veranmdwoording van je ouder nodig hebt.

mzzl bartos

2. raptorix

raptorix Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De beste manier om dat te doen is ze uit te leggen dat het gebruik van Creditcard volkomen afgedekt is!

Wanneer iemand ooit misbruik mocht maken van jouw creditcard dan kan je gelijk een klacht indienen bij de Maatschappij. De gene die dan geld in heeft getrokken dient dan zeer goed te bewijzen dat er ook daadwerkelijk een dienst is gelevert.

En dat is uiteraard niet mogelijk wanneer je niets ontvangen hebt.

Ik heb zelf jaren lang Creditcards geaccepteerd met mijn online shops en je hebt echt niets aan CC gegevens.

Kortom fraude is helemaal niet mogelijk met CC, en mocht het al gebeuren dan krijg je altijd je geld terug!

Daarnaast is de beveiliging zeer goed bij MS.

Overigens vind ik de manier waarop je MS schrijft nogal flauw, het toont weinig volwassenheid. Geloof mij maar dat elk bedrijf winst wil maken, en MS doet dat zeer goed. Kortom schrijf voortaan MS op de juiste manier wil je serieus genomen worden.

3. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    en wat dachtje van het voor de gein spullen bestellen en dan op mijn adres laaten afleveren

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    -----------------------------------
    zie verder
    [​IMG][​IMG]

lees ook de Xbox Live/Lan FAQ en check De Centrale Index voordat je een thread start

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina