[XOne] CC verwijderen / Stopzetten maandelijkse gold

Discussie in 'Games' gestart door theduellist76, 7 dec 2008.

1. theduellist76

theduellist76 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp dat microsoft je maandelijks kosten in rekening brengt als je een maandelijks gold abo hebt genomen. Ik heb hierover de volgende vragen:

1) Als ik mijn profiel delete wordt er dan niks meer in rekening gebracht volgende maand?

2) Is dan ook meteen mijn creditcard info verwijderd?

3 Als ik mijn profiel wil houden maar ervoor wil zorgen dat het gold membership niet automatisch verlengd wordt, kan dat dan alleen via customer support?

4) kan ik een tweede profiel aanmaken met hetzelfde creditcardnummer of moet het dan eerst losgekoppeld worden van het andere profiel?

Tx !

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Xbox live anuleren via de helpdesk .. dan is je cc verwijderd (enige mogelijkheid)

1 ) Nee, Als je je profiel delete blijft hij bestaan en wordt het nog steeds in rekeing gebracht .. je moet dus de helpdesk bellen
    2 ) Nee, zie 1
    3 ) ja dat kan alleen via customer support.. daarom heet het customer support
    4 ) ja dat kan (ook meerdere)

Laatst bewerkt: 7 dec 2008
  3. theduellist76

Leuk Bevonden:
    0
    tx.

En als je live annuleert en je zit midden in de maand wordt hij dan opgezegd per de volgende maand of per direct?

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    per direct (of zeg even dat je naar silver wilt ;) )... anders ben je ook je gamerscore etc. kwijt

5. theduellist76

Leuk Bevonden:
    0
    ok en die 6.99 wordt pro rato berekend? oftewel ik betaal dus minder dan 6,99 als ik hem halverwege de maand opzeg?

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    weet ik niet .. helpdesk bellen :)

7. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    je weet zeker dat jij niet de helpdesk bent? ;)

Deel Deze Pagina