cd etui ook goed voor xbox games?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door mark145, 15 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mark145

mark145 maffiamaffia.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het een beetje overbodig om een hele thread te openen voor mijn vraag,maar ik kon er niks over vinden.
    ik heb een cd etui gekocht voor mijn cd's maar kan ik ook veilig mijn xbox games erin bewaren zonder dat er krassen op komen?
    want met gewone cd's heb ik het wel is gehad dat er een heel klein krasje op kwam.

2. ThoMasZ007

ThoMasZ007 Xboxworld Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er natuurlijk aan hoe je er mee omgaat

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Lijkt mij dat er niet verschil zit met cd's en dvd's. Als je er kleine krasjes mee opkrijgt met cd's zal dat ook wel het geval zijn met dvd's.

4. mark145

mark145 maffiamaffia.nl

Leuk Bevonden:
    0
    joh...echt waar,kan ik ze dan niet in die etui uit m'n zolder raam gooien??
    das ook maf dat dat niet kan!

oke ff serieus...is er ook nog iemand die een antwoord heeft waar ik wel wat mee kan??
    dan zou ik dat graag lezen.

edit// ik probeer het eerst wel met een oud xbox spel om te kijken gaat dat goed doe ik de rest er ook in.

5. ThoMasZ007

ThoMasZ007 Xboxworld Member

Leuk Bevonden:
    0
    jonge kijk wat voor debiele thread je dan ook opent

6. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Hehe.

Heb je wel eens cd's in zo'n etuis gestopt? Ja? Dan weet je ook vast wel dat het nooit krasvrij is. Trek daar zelf je conclusies maar uit.

Verder snap ik niet waarom je de antwoorden van [2k] en Tomasz007 domme antwoorden vind? Ze geven imo duidelijke antwoorden, die niet verschillen van die van mij. Lekker puh! :p

7. mark145

mark145 maffiamaffia.nl

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook niet gezegd dat ik een dom antwoord kreeg.
    wat ik wel zei sloeg niet op 2k maar op die er boven, typte me bericht te gelijk met 2k.
    want ligt er aan hoe je ermee om gaat heb je weinig aan want dat is met alles zo toch?
    een mercedes is een goede auto maar als je tegen een muur rijdt is ie ook kapot.

8. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Dan heb je je eigen antwoord dus ook al? ;)

Een DVD is net als een CD, als je er slecht mee omgaat houdt ie er ook gewoon mee op.

Trouwens, ik snap ook niet waarom je hier een thread voor aanmaakt. Een beetje logisch nadenken kan geen kwaad vind ik.

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Agree. En zover ik heb vernomen wist je zelf het antwoord ook al.
    Zie in deze thread verder weinig nut meer behalve off-topic discussies en/of dezelfde antwoorden en sluit hem dan ook maar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina