Ik heb gisteren COD6 gekocht, vandaag viel mijn xbox om met cod erin. Tja, toen was die kapot want er zat een hele kras op. Heb nog geprobeerd om het met tandpasta te herstellen, dat werkte maar toen ik bij het menu was, was die onleesbaar. Nu is mijn vraag of ik andere spellen nog wel kan spelen zonder dat daar krassen op komen. Ik heb nu forza motorsport een half uurtje gespeeld, en er zitten nog geen krassen op.. dus ik neem aan dat er geen krassen meer op komen omdat die xbox gevallen is? Alvast bedankt.
Ik had precies hetzelfde, ook CoD 6 verziekt . Gewoon laten repareren bij gamemania voor 5 euro. En er komen geen krassen op ander games hoor . Denk ik...
Je kan ze laten polijsten idd, maar of dat altijd werkt... Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17] Daar moet je zijn, staat ook duidelijk in de titel aangegeven.
Naja over het spel zelf, ik had zoveel stress dat ik maar met tandpasta ging poetsen, het hielp maar verder dan het menu kwam het niet. Dus nu heb ik maar een nieuwe cod gekocht. Achja. In ieder geval bedankt voor het antwoord.
Krassen kunnen ontstaan als de disc niet in balans is (productie-fout). Hoe sneller de disc gaat draaien en meer de disc gaat trillen in de drive !! Voor meer info en vragen kan je terecht in de volgende thread. Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]