Cd lade wil niet open!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door RizlaPlus, 3 apr 2003.

1. RizlaPlus

RizlaPlus Hometown: Ass-en

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus net die xbox weer (zoals eerder gezegd in post)

en nu wil de cd er niet uit waarschijnlijk omdat ik tv aan het kijken was en ben vergeten dat de muziek cd aan het doorspelen was want ik wou de cd open doen en dan geeft die rood licht !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mn vriend haalt de handleiding nu op maar kan iemand me helpen!!! Ik vind het echt kloten ben echt beetje pissig en teleurgesteld hoopte op leuk avondje gamen enzo

(ps ik post nu al voordat ik iets geproobeerd heb aan en uit zetten heb ik wel geprobeerd enzo want ik kan namelijk niet meer zolang als ik wil vanwege een vervelende zus die dus op de computer kamer woont tijdelijk!!mischien staat er niks in de handleiding!)

/Mod Topic titel veranderd, origineel word niet geaccepteerd!!!

Gewijzigd door Twist

Laatst bewerkt: 3 apr 2003
  2. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Harde reset al geprobeerd?

3. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ehh haal de stekker er eens uit. In de handleiding staat wat alle lampjes betekenn. Ik heb het iig nog nooit gehad. Maar probeer eens de stekker d'r in en er uit te halen. Of ga even klooien met de scarts ofzo. Dan doet hij het zo weer, trust me :)

4. Major Payne

Major Payne Drunkenmaster

Leuk Bevonden:
    0
    1-pak je boormachine met sterschroevendraaier.
    2-boor je xbox open met al 't geweld.
    3-haal de cd eruit.
    4-je cd is gered.
    5-xbox mag naar schroothoop.

*Alternatief*
    bel de microsoft info lijn (staat ergens in je handleiding)

5. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of draai de DVD-lade open met zo'n pinnetje. Heb je vast wel bij je PC gekregen. :)

6. RizlaPlus

Leuk Bevonden:
    0
    hij is 1 x opengegaan(met moeite) maar nu gaat ie weer niet open

IK WORD GEK en deze xbox was ook nog nieuw want die andere duurde te lang en koste te duur aan reperaties (lade wou niet meer dicht) en dus een nieuwe !!! xbox besmet met een van saddams chemischie bommen? wat een k*t zooi kan ook niet ff op de pc gamen MN AVOND verpest gloeiende sorry moet ff kwijt @!|:- |:- |:-

7. Major Payne

Major Payne Drunkenmaster

Leuk Bevonden:
    0
    Zit er garantie op???

8. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik zou terug gaan naar de winkel en nieuwe cd+xbox vragen.

iemand die ik ken had ook een rood licht en bij hem was zijn moederbord gecrashed ik weet niet of dat altijd zo bij rood licht. Maar hij kreeg een nieuwe ff MS. Gewoon ff infolijn bellen zou ik zeggen. Naast de open knop zit een gaatje daarin moet je volgens mij iets steken en dan gaat hij weer open.

9. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    wtf doe je allemaal met je xbox?

10. RizlaPlus

Leuk Bevonden:
    0
    ik niks!!! maar wat is harde reset????????knop lang ingedrukt houden ofzo?

11. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee, stekker eruit halen....bij 99.9% van de problemen met elektrische apparaten succes gegarandeerd :)

12. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    jah als je de stekker dr uit haalt wil het nog wel eens wezen dat het apparaat in eenkeer weer werkt :D heel weird. Ik snap het ook niet maar het werkt wel :D suc6 drmee!

13. twist

twist Guest

inderdaad, haal de xbox eventjes van de stroom af, en geef hem na een minuutje weer stroom, dan doet hij het vast wel weer!

14. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als die lade niet opengaat omdat ie ergens klemt ofzo (dat gevoel krijg ik, want je zei dat ie een keer moeilijk openging en daarna niet meer) heeft het trouwens (waarschijnlijk) weinig tot geen nut :mad:

15. RizlaPlus

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie zal ik hem als kerst lichtje gebruiken ???? Is wel mooi rood maar

wat vinden de eerste ging kapot omdat cd laadje niet meer dicht wou.

Dus 5 weken moeten wachten wij steeds heenbellen (zou 4 weken duren) dus kregen we vanwege te dure kosten aan reparatie voor die andere maar een nieuwe van hun (we moeten steeds van assen naar groningen crossen)

nu hebben we dus een nieuwe net 3 dagen en nu gaat hij weer niet open ik vind dat we direct een nieuwe moeten krijgen anders moeten we weer wachten stelletje media markt prutser ze moeten een xbox met respect behandelen ze hebben natuurlijk geen liedje iedere avond gezongen voor little boxje maarja wat vinden jullie dat ze een nieuwe moeten geven ?? (was benieuwd ) stelletje prutsers daar !!!

En thnx by the way voor de antwoorden ik ga nog ff proberen met die stekkers en ja ik neem ook aan dat die vast zit ergens

16. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    moet je je oude terug vragen, heb je een open en een dichte box (ok, sorry te flauw)

laat ff weten of die harde reset werkt

17. RizlaPlus

Leuk Bevonden:
    0
    okej ik laat het morgen weten maar ik moet nu vandoor big sis is coming :confused: ik hoop dat het nog lukt thnx guys!!!

18. RizlaPlus

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus een nieuwe weer gekregen (zijn vandaag langsgeweest) gelukkig zaten ze niet te zeuren pffewyyy

Deel Deze Pagina