Ff een vraagje jongens ik heb nu al een tijdje Alien vs Preditor 2 liggu maar hij was beetje verwaarloost en er zit nu een aardige kras op en daardoor stopt hij altjid in het midden van het instaleren dus heb ik het spel nooit kunnen spelen .... Weet iemand een manier ofzo dat je de krassen midder kan laten worden of zorgen dat de cd-rom speler er overheen leest.. Please help me. Ps. Het is een orginele cd. Alvast mijn eeuwige dank. MoJoo
Wel hoor ik ken maar 2 maniertjes. 1. overkopieren wil soms nog wel is werken. 2. Beetje tampasta op smeren en goed uitsmeren en dat werk zeer aardig.! maar jah neit goed genoeg voor die kras
In een grotere elektronica/computerzaak. Maar dat ding doet in feite hetzelfde als je tandpasta.. Gewoon een laag eraf schuren en polijsten zodat de kras er niet meer in zit, alleen de cd is dan een stuk dunner...
cd-doctor gebruiken.. verwijdert krassen uit cd's.. te koop bij iedere kantoor/computerzaak als het goed is..
je hebt ook DR.CD ofzow check daarvoor EBgames.com (ze hebben em iook gewooon hier,maar weet ff geen site ervan..)
cd met grOOte kras: grote zegt iets over kras, grote is dus een bijvoegelijk naamwoord, en een bijvoegelijk naamwoord schrijven we altijd zo klein mogelijk het is dus grote kras
In Nederland word ''zecht'' met een ''g'' geschreven: Zegt hij zegt, zij zegt, wij zeggen.:{ Ebgames.com (VS)