In het topic "Close up hardware xbox 360(must see!!!) check it out!!! " staat een filmpie van een MS dude die een presentatie geeft over de nieuwe box. op 1:47 (1 minuut en 47 sec.) gaat hij vertellen over de drive. Dan zegt hij letterlijk. You can burn and use them all............. Luister ik fout, of hoor ik iets wat ik wil horen of wat is er aan de hand.
Volgens mij kun je gebrande cd's/dvd's in je xbox360 stoppen, en hij leest het dan ook (bij de xbox1 kon dat niet). Je kunt dan ook nog mp3's op je HDD zetten.
grappig, die sukkels van het Brabants Dagblad denken dat je wel kan branden. Mja.. die zeggen dat de PS3 244 euro gaat kosten.. hehe
Nee, daar hoeft hij niet voor gemod te zijn. Je moet gewoon de juiste (weet effe niet meer welke) drive hebben. Ikzelf heb deze ook (er later ingezet) en het is best handig. [edit] Om effe ontopic te reageren: Het lijkt me echt super als er straks toch branders komen voor in de Xbox360. Gewoonweg super om het zo te noemen. Allemaal "in game" filmpjes van je eigen effe op DVD bakken
ff terug on topic. Voor zover ik weet kan de 360 ook niet branden, maar doe me een plezier en kijk maar vooral luister is wat hij zegt in dat filmpie. Dan zou je toch bijna anders gaan denken...
wel handig dat je standaard gebrande cd's/dvd's kan afspelen. toen ik me xbox kocht waren er nog van die oude drives waar je geen gebrande shit me kon kijken .
Grappig dit is namelijk niet de eerste keer dat ik over een dvd-brander in de 360 hoor toen de spec voor de 360 waren uitgelekt stond dvd brander er echt tussen, daarna zag je het nergens meer
Zit geen brander in de Xbox 360, maar hij speelt nu gewoon alle cd's enzo. Wel handig voor de custom soundtrack
Dan hoop ik wel dat ze mp3's van cd's onderstunnen en je niet net als nu uren moet wachten voor de Xbox een paar cd's overgezet heeft, of gewoon via ftp/netwerk. Dat zou helemaal mooi (en snel) zijn.
Je kon toch ook gewoon muziek van de PC afhalen als je ze koppelt. Denk dat dat stuk sneller werkt als nu die cd's op de Xbox zetten, want dat duurt idd erg lang.
@ Fardo : Weet niet of dat reactie op mij was, maar ik bedoel dus muziekbestanden van de PC op je 360 harde schijf zetten. Want dat ging toch wel, PC bestanden ( zoals muziek en foto's ) op je Xbox bekijken en gebruiken, en dat zal toch ook wel wat sneller gaan als nu je custom soundtrack te maken, neem ik aan. Niet op CD's branden dus want dat gaat idd niet.